Orai

Kokiomis užsienio kalbomis kalbate?

Tik rusų - 30.5%
Tik anglų - 4.2%
Tik vokiečių - 0%
Tik prancūzų - 0.2%
Rusų ir anglų - 28.3%
Anglų ir vokiečių - 2%
Rusų ir vokiečių - 4.9%
Rusų ir prancūzų - 3.1%
Prancūzų ir vokiečių - 0.2%
Prancūzų ir anglų - 0.4%
Moku čia nepaminėtą kalbą - 0.7%
Moku tris ar daugiau užsienio kalbų - 13.5%
Nekalbu nei viena užsienio kalba - 5.5%
Moku vieną iš čia paminėtų ir vieną nepaminėtų kalbų - 5.1%

Viso balsų: 452
Balsavimas baigtas. Aktyvus: Balandis 10, 2021

Dienos anekdotas

Mokytojas:
– Koks veiksmažodžio laikas: aš tvarkausi, jis, ji tvarkosi?
Jonelis kelia ranką:
– Prieššventinis…

Komentaras

Geriau:„komunalininkai turėtų didesnį dėmesį skirti sutarčių sudarymui su gyventojais dėl atliekų. Kai kas net dideliuose kaimuose, gyvenvietėse neturi konteinerių, mokesčių nemoka, o šiukšles neša kur pakliuvo, į miškus, į pagriovius, prie nenaudojamų pastatų.Neužtenka vieną kartą atvažiuoti ir paieškoti to ar kito gyventojo. Jei jo nėra namuose ar neįsileidžia, tai tas pilietis ir paliekamas ramybėje. Jei visi mokėtų mokesčius už šiukšles, tai ir kitiems būtų pigiau."

Komentuoti


Važiuojant nuo Anykščių autobusų stoties šiaurės kryptimi privažiavome senąją Anykščių geležinkelio stotį Ant jos laiptų pasitiko Siauruko muziejus ekskursijų vadovas Raimondas Guobis.


Vienintelė galimybė pasivažinėti rankine drezina ir triračiu ant bėgių nepasinaudojame, nes bėgius dengė sniegas. Tačiau pamatėm unikalią riedmenų kolekciją, Čekijoje pagamintą garvežį ,,Škoda", geležinkelio sunkvežimį, motodreziną bei krovininius vagonus, sužinojome jų istoriją. Ekskursiją baigėme stoties viršininko kabinete.
Siaurasis geležinkelis Anykščius pasiekė užpraeito šimtmečio pabaigoje, o pirmieji traukiniai pradėjo kursuoti maždaug 1899 m. Caro valdžios nutiestas siaurasis geležinkelis Švenčionėliai – Utena – Panevėžys tarnavo medienai gabenti iš masiškai kertamų miškų ir keleiviams vežti. Dar ir pokario laikais, kai nekursavo autobusai, tai buvo pagrindinė susisiekimo priemonė. Kelionės traukiniu tikrai trukdavo netrumpai, traukinys važiavo maždaug 30 km/h, o tekdavo nuvažiuoti toli. Siaurasis geležinkelis kartu su stotimis, kelių statiniais yra vertingas istorinis ir kultūrinis objektas. Stočių pastatų kompleksai turi urbanistinę ir architektūrinę vertę. 2003 m. dalis šio komplekso objektų paskelbta kultūros paminklais. 2005 m. valstybė pradėjo iš dalies finansuoti Aukštaitijos siaurąjį geležinkelį kaip kultūros paveldo objektą.
Siaurasis geležinkelis turi seną istoriją, manau, kad tikrai vertas kiekvieno anykštėno dėmesio. Kiekvienas gali čia atvažiuoti papramogauti, pasižvalgyti, sužinoti naujos informacijos apie siauruką. Jis tikrai paliks didelį įspūdį...

 

Silvėrija ŠEŠTOKAITĖ, Anykščių J.Biliūno gimnazija III klasė, Jaunųjų žurnalistų mokykla

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Komentarų nerasta