Kuris Lietuvos Respublikos Prezidentas, Jūsų nuomone, reikšmingiausias valstybės istorijoje?

Dienos anekdotas

Moteris prašo gydytojo:
- Na, pasakykite man, koks aš gyvūnas...
- Ponia, jūs gi žmogus!
- Na, koks aš žmogus? Ryte keliuosi susivėlusi kaip avis, į darbą lekiu alkana kaip sakalas, įsikimbu į troleibusą kaip bezdžionė ir važiuoju juo kaip zuikis, stumdydamasi kaip meška... Kol atvažiuoju, riejuosi su visais kaip kalė, išlipu apipešiota kaip višta, dirbu visą dieną kaip jautis, paskui kaip skalikas lakstau po parduotuves, apsikraunu kaip kupranugaris ir velkuosi namo kaip nuvarytas kuinas. Namie, ruošdama vakarienę, urzgiu ant vaikų kaip tigras, o ant kaimynų šnypščiu kaip gyvatė. Grįžęs iš darbo vyras klausia: „Katyte, valgis paruoštas?“ Visus pavalgydinu, paguldau vaikus miegoti, pati guluosi. Vyras, atėjęs į lovą, sako: „Pasitrauk, karve, nes išsidrėbei kaip kiaulė“. Na, argi aš žmogus, gydytojau?

Komentaras

Neužmirštuolis: „Emigracija - ne savivaldos problema.
... o nedarbas - aplamai - BLEFAS.
Reikia dirbti su dokumentais - tada gali būti rezultatas.
Dabar - vėliavą kelk, Vilniun važiuok, Ukrajyną pilį jau pastačius.
Rinkėjai, kraštiečiai, žmonės - būkit mums atlaidūs tuos kelis metus, kuruos ir jūs suklydot.
Padėvėtų drabužiū nesumažėjo"

Skaityti komentarus (1)

Siekdami savo bendruomenės, kurios daugumą sudaro didžiųjų miestų gyventojai, saugumo kelyje, „Velomaratono” organizatoriai parengė seriją trumpų videorekomendacijų. Jas pateikė žinomas dviratininkų treneris Vaidas Rimkus.

„Norime, kad dviratininkai paprastais žodžiais iš savo bendraminčio lūpų išgirstų ir pamatytų tai, kas didina jų saugumą važiuojant dviračiu mieste. Vaidas pats numina labai daug kilometrų mieste ir treniruoja kitus žmones. Jis žino, kas svarbiausia keliaujant dviračiu į gatves”, - sakė „Velomaratono” komunikacijos direktorius Rytis Sabas.

 V.Rimkaus rekomendacijos:

Būtinos saugumo priemonės

1. Patikrinkite, ar dviratis yra techniškai tvarkingas, ar veikia stabdžiai, pavaros.

2. Patikrinkite, ar yra pakrauti ir veikia signaliniai žibintai.

3. Būtinai dėvėkite šalmą.

4. Jei žinote, kad kelionė užtruks ir teks važiuoti tamsiu paros metu, būtinai turėkite ir dėvėkite šviesą atspindinčią liemenę.


Važiavimas dviračių takais

1. Laikykitės dešinės tako pusės.

2. Dėvėkite šalmą – nežinia, kas įšoks į dviračių taką. Net ir lėtai važiuojant traumos būna skausmingos.

3. Pasirinkite saugų greitį – ne tik sau, tačiau ir aplinkiniams. Juk šalia dviračių takų dažniausiai yra pėsčiųjų takai. Tad svarbu atsiradus kliūčiai spėti sustoti.

4. Kad ir kaip malonu važiuoti klausantis muzikos, reikia girdėti, kas vyksta aplink. Tad ausinukų reikėtų vengti.

Sankryžos ir perėjos

1. Sankryžos su perėjomis yra dviejų tipų – su pažymėtu dviračių taku ir be jo. Tomis, kurios yra pažymėtos, galima važiuoti dviračiu. Nežymėtomis perėjomis reikia dviratį persivaryti. To reikia jūsų pačių saugumui.

2. Važiuodami per žymėtą perėją prisiminkite, kad šalia jūsų yra pėstieji. Jie gali sudaryti netikėtų situacijų. Tad mano rekomendacija yra visose perėjose nulipti nuo dviračio.

Kur galima važiuoti

Važiuoti pėsčiųjų taku ir šaligatviu, jei ant jo nežymėtas dviračių takas, yra draudžiama. Privalote rinktis arba dviračių taką, jei toks yra, arba kelią.

Pranešimas spaudai

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Juozas

    Nuoroda

    Kodėl kairiajame Šventosios upės krante įrengtame dviračių ir piesčiųjų take ženklai rodo, kad dviračiu reikia važiuoti kairiaja tako puse? Niekas to nesilaiko, o ir laikytis neįmanoma, nes visados būsi prieš eismą. Gal reikia ženklus pakeisti.

    Prieš 5 mėnesių
  • Be taisyklių

    Nuoroda

    Anykščiuose pėsčiųjų take baisu kaip laksto dviratininkai

    Prieš 5 mėnesių
  • *

    atsakymas į: Be taisyklių Nuoroda

    Taigi sportuoja žmonės

    Prieš 5 mėnesių