Kuris Lietuvos Respublikos Prezidentas, Jūsų nuomone, reikšmingiausias valstybės istorijoje?

Dienos anekdotas

Naujasis rusas ateina į „Mercedes“ parduotuvę ir sako:
- Man oranžinį „Mercedes 600 SL“ su sidabrinėmis peleninėmis!
Pardavėjai per savo amželį ir ne tokių klientų buvo sutikę: padarė jam sidabrines pelenines, gavo oranžinį „Mercedes“ ir pardavė... Po poros dienų vėl tas pats naujasis rusas ateina į tą pačią parduotuvę ir sako:
- Man oranžinį „Mercedes 600SL“ su sidabrinėmis peleninėmis!
Pardavėjai jam vėl tokį parūpino. Po savaitės ir vėl tas pats kartojasi. Pardavėjai neištveria ir klausia:
- Klausyk, kam dar vienas „Mercedes“, tu gi jau du nusipirkai!?
- Na kaip kam? Kitose peleninės jau pilnos..

Komentaras

paros anekdotas: „,,Kažkur Anykščių rajono pakrašty tėvas sako sūnui abiturientui: Sūnau prašau padaryk teisingą sprendimą! Nestok ten kur nori , stok į Riomerį,matai gi jau kad Anykščiai nebe rašytojų kraštas.."

Skaityti komentarus (1)

Daugiau nei 90 metų skaičiuojantis lietuviškų gėrimų gamintojas „Anykščių vynas“ keičia savo įvaizdį: pristato atnaujintą korporatyvinį prekės ženklą. Vizualūs pokyčiai – dalis naujo „Anykščių vyno“ gamyklos veiklos etapo, kurio pamatas – svarbiausios bendrovės vertybės: ilgametės tradicijos, natūralumas ir meistrystė.

 

Pasak akcinės bendrovės „MV GROUP Production“, valdančios „Anykščių vyno“ gamyklą, generalinio direktoriaus Algirdo Čiburio, atnaujintas „Anykščių vyno“ prekės ženklas – dalis tęstinių gamyklos pokyčių, kuriais siekiama tapti dar patrauklesniais vartotojui.

„Išgyvenusi įvairius istorinius etapus, „Anykščių vyno“ gamykla atsigauna ir pradeda naują etapą. Pastaruosius kelis metus intensyviai dirbome gerindami gamybos procesus, megzdami ryšius su užsienio šalimis, pristatydami rinkai naujus produktus, kurie jau spėjo pelnyti įvertinimus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Esame šiuolaikiškas lietuviškų gėrimų tradicijų puoselėtojas, tad natūraliai kilo poreikis naujam įvaizdžiui, atspindinčiam mūsų prioritetus. Siekėme, kad „Anykščių vyno“ veikla ir įvaizdis sutaptų bei būtų atspindėti mūsų naujajame korporatyviniame prekės ženkle“, – sako A. Čiburys.

Naujasis „Anykščių vyno“ logotipas, kurį sukūrė dizaino agentūra „Critical“, nuo senojo skiriasi kardinaliai, pagrindiniu jo simboliu tapo rausvos spalvos medis.

„Rausva spalva asocijuojasi su prisirpusiais vaisiais, yra šilta, skani, tuo pačiu – moderni ir aktyvi. Tuo tarpu medis simbolizuoja augimą, gyvybingumą ir, žinoma, natūralumą. Tai viena kertinių „Anykščių vyno“ savybių, mat gėrimų gamybai naudojame čia pat gamykloje spaudžiamas natūralias vaisių, uogų sultis. Obuolys, kriaušė, braškė ir kitos uogos, vaizduojamos naujame logotipe, yra mūsų gėrimų ingredientai, kurių gausu ir pačiame Anykščių krašte, garsėjančiame savo sodais ir jų derliumi. Tuo tarpu detalūs piešiniai simbolizuoja mūsų meistrystę – tai, kaip kruopščiai, su meile gaminame kiekvieną produktą“, – sako A. Čiburys.

Pasak agentūros CRITICAL dizaino vadovo Pauliaus Budrikio, kurti naująjį „Anykščių vyno“ įvaizdį buvo nelengva, tačiau įdomi užduotis. „Anykščių vynas“ yra vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, kuriam reikėjo kardinalaus atnaujinimo. Pasitelkę dizaino mąstymą, nutarėme sukurti šiltumą, natūralumą ir gamintojo savitumą komunikuojantį logotipą bei žaismingą vizualinį identitetą. Su nekantrumu laukiame kaip šį rezultatą įvertins „Anykščių vyno“ gerbėjai“, – sako P.Budrikis.

Šįmet „Anykščių vynas“ sustiprino bei išplėtė natūralių vynų „Voruta“ pasiūlą – pristatė braškių vyną, kuris Lietuvos vyno čempionate įvertintas bronzos medaliu. Gamyklos asortimentą papildė iš rūšinių obuolių ar kriaušių gaminamas natūralus sidras „Tinginio pantis“, kuris Estijos dizaino apdovanojimuose įvertintas sidabro medaliu. Pradėta sulčių „Mr. Fruct“ gamyba.

„Šie metai „Anykščių vynui“ visomis prasmėmis buvo atsinaujinimo ir pakilimo etapas, tačiau sustoti nežadame. Šiuo metu kuriame naują interneto svetainę, kurioje šiuolaikiškai pristatysime save ir savo gaminius, o kitąmet planuojame dar daugiau investicijų į gamybos procesus – svarstome įdiegti naują gamybos liniją, pasiūlyti vartotojams dar daugiau naujų, Anykščiuose sukurtų, produktų. Ilgalaikėje perspektyvoje galvojame ir apie dabartinio gamyklos pastato rekonstrukciją bei modernaus lankytojų centro kūrimą“, – sako A. Čiburys.

„Anykščių vyno“ gamykla Lietuvoje veikia nuo 1926-ųjų, šiuo metu joje dirba 77 darbuotojai. Gamyklos siūlomų produktų krepšelį sudaro 90 skirtingų gaminių, kuriems pagaminti kasmet superkama daugiau nei 22 tūkst. tonų derliaus iš Lietuvos ir kaimyninių valstybių. Gamykloje veikia keturios gėrimų pilstymo linijos.

Pranešimas spaudai

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Anykštėnas

    Nuoroda

    logotipas senesnis buvo geresnis

    Prieš mėnesį
  • taigi

    atsakymas į: Anykštėnas Nuoroda

    pritariu

    Prieš mėnesį
  • Petras

    Nuoroda

    Reiketu atgaivinti Vyno svente .

    Prieš mėnesį
  • tik ir liko

    Nuoroda

    zenklas ,kiek ten dabar dirba ,ar tiesa kad savybledoj valdininku kartus daugiau negu darbininku anyksciu vyne

    Prieš mėnesį
  • Abejone

    Nuoroda

    Kazkaip nesigirdejo, kad siemet butu 22 tukst. tonu obuoliu supirke :-) Šiais metais tai buvo labai komercine paslaptis, kiek supirko. Bet zmones sneka, kad labai labai nedaug.
    O ka veikia tos keturios pilstymo linijos ?

    Prieš mėnesį
  • ,,,,

    Nuoroda

    ragatkė

    Prieš mėnesį
  • Senis

    Nuoroda

    Juridiškai "Anykščių vyno" nėra. Mirė, sulaukęs 90. Vadinosi visaip - valstybinė įmonė, maisto produktų kombinatas, bet visada "Anykščių vynas". Dabar liko "MV Group production" padalinys Anykščiuose. Nebereikia tų kabučių pavadinime. O logotipas - ką aš žinau... Gražiai atrodė senasis užrašas, tokie mandri užraitymai šrifto, arkliukai... Koks skirtumas dabar, koks tas logotipas, kai fabriko, kaip tokio, nebėra.

    Prieš mėnesį