Ankstesniuose rajono tarybos posėdžiuose aistras kurstęs sprendimas už mokinių vežiojimą vežėjams išlaidas kompensuoti ne pagal vežamų mokinių sąrašą, o pagal iš jų surinktus bilietėlius, įtvirtintas.
Ankstesniuose rajono tarybos posėdžiuose aistras kurstęs sprendimas už mokinių vežiojimą vežėjams išlaidas kompensuoti ne pagal vežamų mokinių sąrašą, o pagal iš jų surinktus bilietėlius, įtvirtintas. Klausimą svarsčiusi savivaldybės darbo grupė, vadovaujama administracijos direktoriaus pavaduotojo Valentino Patumsio, pateikė išvadą, kad „esamos tvarkos keisti nederėtų“.
Pagrindinis argumentas, kodėl komisija padarė tokią išvadą – pinigai. Palyginę rugsėjo, kai galiojo senoji mokinių vežiojimo tvarka, ir spalio, kai įsigaliojo naujoji, rezultatus, darbo grupė nustatė, kad savivaldybė spalį kompensavimui išleido 22,5 procento mažiau. Jei rugsėjį viena mokinių vežiojimo diena savivaldybei kainavo 5 781 litą, tai spalį – 4 482 litus.
Taip pat nepasitvirtino kai kurių rajono tarybos narių nuogąstavimai, kad mokinius „susirinks“ didieji vežėjai. Jei, pavyzdžiui, UAB „Kautros“ autobusai rugsėjį vežė 1,8 procento Anykščių rajono mokinių, tai spalį jų skaičius sumažėjo daugiau nei dvigubai – iki 0,7 procento.