Anykščių rajono socialinių paslaugų centras neatlygintinai pristato maisto produktus, vaistus, bei kitas būtinąsias prekes vienišiems, senyvo amžiaus, neįgaliems, saviizoliacijoje esantiems asmenims pagal iš anksto telefonu suderintą pirkinių krepšelį bei užsakovo apmokėjimą. Koordinuojantis asmuo - Lina Repečkienė, skambinkite telefonu - 8 611 14294, rašykite elektroniniu paštu - lrepeckiene@socialinespaslaugos.lt

Ar dėl karantino patirsite nuostolių?

Dienos anekdotas

Vėluoja politikas į posėdį. Stovėjimo aikštelėje ieško vietos automobiliui, bet niekaip nesiseka rasti. Tada pakelia akis į dangų ir prašo Dievo:
– Prašau, padėk man rasti vietą. Jei man padėsi, kiekvieną sekmadienį eisiu į bažnyčią ir mesiu gerti.
Pagaliau pamato laisvą vietą. Vėl pakelia akis į dangų:
– Viskas, nebereikia, jau radau...

Komentaras

Kam klius:„tos atsiųstos kaukės? Gal tik kokiems išrinktiesiems, ar visiems bus dalijamos gyventojams, kaip Molėtų rajone? Per Valentino dieną Anykščiuos dalijami nemokamai prezervatyvai, tai gal dabar kas nors dalins nemokamai medicinines kaukes?"

Skaityti komentarus (3)

Vilniuje veikia ne viena kirpykla. Tokios paslaugos domina ir jauną, ir seną, o svarbiausia, kad kirpėjas ar kirpėja profesionaliai atliktų savo darbą. Ar kiekviena kirpykla Vilniuje pateisina lūkesčius?

 Bendra tvarka

Tikėtina, kad kirpykla Vilniuje bus prabangesnė nei kur nors kaime. Tai jokiu būdu nėra bandymas kritikuoti atokesnių vietovių kirpėjus, bet sostinės lūkesčiai įpareigoja neapleisti kirpyklos erdvių. O ir klientai įvertina, ar kirpykloje tvarkinga, ar galima kirptis, ar verčiau uždaryti duris iš kitos pusės ir šukuosenos reikalus patikėti kitiems specialistams.

Tvarka – ne vien interjero grožis, bet ir, pavyzdžiui, tvarkingos kėdės, nechaotiškai išdėlioti reikmenys. Jei apkirpti penki žmonės iš eilės ir visų jų plaukai mėtosi ant žemės, tai nebus nei kur kojos padėti. Toks vaizdas atgrasytų.

Mandagumas

Kirpykla Vilniuje turėtų būti ne tik tvarkinga. Mandagumas yra dar vienas svarbus kriterijus. Trys skirtingos situacijos:

1. Sveiki, malonu, kad užsukote. Luktelkite, po kelių minučių galėsim apkirpti.

2. Nešaldyk patalpos, uždaryk duris. Nežinau, kada baigsiu žmogų apkirpti, bet kur skubi, negi sunku palaukti?

3. Ko čia klausinėji, kokia šukuosena tau tiktų? Jei atėjai pas mane į kirpyklą, tai pats žinokis, kokių plaukų nori.

Tai akivaizdžiai nevienoda išraiška, ir teigiamų atsiliepimų sulaukti tik pirmoji kirpykla, mat antru ir trečiu atveju kirpėjų tonas mažų mažiausiai nemandagus.

Kaina

Kokia kirpimo kaina? Klausimas vietoj atsakymo: o kokio ilgio jūsų plaukai ir kokios šukuosenos pageidausit? Paprasčiau šnekant, nėra universalios kainos, kuri tiktų kiekvienam klientui. Tuo labiau reikėtų palyginti trumpus plaukus ir ilgas kasas, siekiančias nugaros apačią. Pastarasis kontrastas puikiai iliustruoja, kad kirpimas kirpimui nelygus, tad ir kainos toli gražu ne tokios pat.

Aišku štai kas: norint kokybės ir stilingumo neprošal sumokėti daugiau. Kartais skirtumas siekia vos porą eurų, bet rezultatas – kardinaliai kitoks.

O apibendrinant galima teigti, kad kirpykla Vilniuje turėtų būti tvarkinga, personalas turėtų būti mandagus. Apie kainas sunku komentuoti, mat viskas priklauso ir nuo dabartinės šukuosenos, ir nuo pageidavimų.

Užsak.nr.1164