Ką manote apie Agnės Širinskienės "paskolinimą" "tvarkiečiams"?

Dienos anekdotas

Vyrukas ikūrė įmonę. Pirma diena kontoroje. Ant slenksčio pasirodo žmogus. "Klientas!" - pagalvojo vyrukas, čiupo telefono ragelį ir puolė kalbėti:
- Ne, šiandien negaliu... Ne, niekaip... Nepaprastai daug užsakymų... Gal kitą savaitę... Aš jus užrašysiu į eilę.
Padeda rageli ir sako svečiui:
- Atleiskite, tiek klientų... Kuo galiu būti naudingas?
- Aš iš "Telia". Liniją reikia prijungti?

Komentaras

M. Fergiziene:„Jeigu norime kaip nors panaudoti Europinius pinigus, taip ir sakykime, kad norime įrengti parką ar ką kitą.Kodėl prisiminėme, kad čia buvę kapai ir panorome jais pasirūpinti. Jei imsime traktuoti , kad prie koplyčios kapai, kad negalima vejos mindyti, tai kolumbariumas visai tinka. Ipraskime kalbėti aiškiai , suprantamai ,kad yra Europiniai pinigai, kuriuos panaudoję daug kas turės naudos, o nesiremkime mirusiais. Kolumbariumą jau reikėjo seniai pastatyti, tik aišku ne prie koplyčios."

Komentuoti

Svėdasų Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos vykdomas Erasmus+ KA1 srities projektas „Mokytojų tobulėjimas – kelias į sėkmę“ tęsia savo veiklas. Gimnazijos anglų kalbos mokytojos Jolanta Garbauskienė ir Gitana Ivanovienė birželio 23 – liepos 5 d. dalyvavo dviejų savaičių mokymuose Kardifo mieste Velse (Jungtinė Karalystė), į kuriuos buvo susirinkę dalyviai iš Estijos, Ispanijos, Nyderlandų, Vokietijos, Suomijos, Vengrijos ir Italijos.

Kursų metu didžiausias dėmesys buvo skiriamas besikeičiančiam mokytojo vaidmeniui šiuolaikinėje mokykloje bei anglų kalbos mokymo metodikai XXI a., įgūdžiams, kurių reikia dabartiniams mokytojams, kad jie galėtų motyvuoti ir įkvėpti savo mokinius. Užsiėmimų metu atlikome daug praktinių užduočių, gavome metodinės medžiagos ir idėjų, kaip sudominti mokinius, kaip skatinti jų kūrybiškumą, aktyvumą, motyvaciją, bendravimą ir bendradarbiavimą naudojant IKT įrankius pamokose. Daug dirbome grupėse ir porose, dalijomės idėjomis ir savo šalių patirtimi, susipažinome su Jungtinės Karalystės bei kitų šalių švietimo sistemomis, taip pat su Velso istorija ir kultūra. Kadangi gyvenome šeimose, tai buvo labai puiki galimybė kasdien bendrauti anglų kalba bei tobulinti savo kalbinius įgūdžius.
Apsilankėme ir dviejose mokyklose. Vidurinėje mokykloje stebėjome anglų, velsiečių ir prancūzų kalbų pamokas, o pradinėje – anglų kalbos ir dailės pamokas. Nustebino mokinių savarankiškumas, aktyvumas pamokose, susitarimų ir taisyklių laikymasis, aktyvus tėvų, ypač pradinėse klasėse, įsitraukimas į vaikų ugdymą. Mokyklose dirba daug mokytojų padėjėjų, visi moksleiviai aprūpinami sąsiuviniais ir kai kuriomis kitomis mokymo priemonėmis nemokamai, perkasi tik uniformas. Pamokose vaikai dažnai dirba su planšetėmis, vadovėlius naudoja retai.
Tikimės, kad naujai įgytos žinios, kurias panaudosime ugdymo procese, padės sudominti mokinius anglų kalba, pakels motyvaciją ir skatins kūrybiškumą. Savo patirtimi pasidalinsime ir su kolegomis.
„Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.”

Jolanta GARBAUSKIENĖ