Aukštaitiškas formatas

Ar lankotės teatre?

Dienos anekdotas

- Daktare, o kada mane išleisit iš ligoninės?
- Kai kardiograma išsitiesins.

Komentaras

Davatka:„Mano galva savivaldybės administracijos viešo administravimo paslaugų institucija - seniūnija neturėtų užsiimti komercinio renginio bilitų platinimu už pinigus. Ar aš klystu ir nuo šiol savivaldybės administracija pakeitė seniūnijų ir seniūnų funkcijas kažkokiu sprendimu? Tai gal ir plotkelių galima nusipirkt Kūčioms?"

Skaityti komentarus (5)

Rugsėjo 13-ąją Kaune, Rotušės aikštėje, bus duotas startas tradiciniam raliui „Aplink Lietuvą 2019“, kurį nuo pat pradžių rengia 1926 m. įkurtas Lietuvos automobilių klubas (LAK).

 Šio ralio, vieno iš nedaugelio sportinių varžybų šalyje, dalyviai tradiciškai varžosi dėl garbingiausiojo trofėjaus – Lietuvos Respublikos Prezidento taurės.

Raliai „Aplink Lietuvą“ - seniausios automobilių sporto varžybos šalyje. Jų istorija tai kartu ir šalies automobilizmo istorija. Pirmasis toks ralis surengtas 1931 m. liepos 24 d., o jį šalies  automobilių sporto federacija laiko oficialia automobilių sporto pradžia Lietuvoje.

Per bemaž devynis jo istorijos  dešimtmečius raliuose „Aplink Lietuvą“ važiavo visa šalies grietinėlė – ambasadų, užsienio kapitalo įmonių atstovai, nusipelnę šalies ir užsienio sporto meistrai ir eiliniai mėgėjai automobilistai.  

Kuris ekipažas taps pirmuoju Prezidento Gitano Nausėdos taurės laimėtoju, sužinosime rugsėjo 15-ąją, kai ralio dalyviai, per tris dienas įveikę 1150 km maratoną aplink Lietuvą, finišuos Vilniuje, S. Daukanto aikštėje.

Trijų dienų ralio batalijos apims per dvi dešimtis šalies miestų ir rajonų.

Ralio dalyviai neaplenks ir Anykščių, kur jie pradės trečiosios, lemiamos dienos batalijas.

Sekmadienį, rugsėjo 15 d, 9 val. paskutinės dienos lenktynių programą sportininkai pradės tradicinėje vietoje – Anykščių kartodrome, iš kurio jie išskubės į Širvintas.

„Lenktynės Anykščių kartodrome unikalios jau vien tuo, kad tai bus vienintelės per visas tris renginio dienas varžybos kartodrome, - sako ralio pagrindinis organizatorius, LAK prezidentas Rolandas Dovidaitis. – Kita vertus tai bus pirmosios paskutinės ralio dienos varžybos – paskutinės galimybės vieniems dar labiau sutvirtinti savo pozicijas ir „pabėgti“ nuo varžovų, kitiems – pabandyti susigrąžinti prarastas sekundes ir pasivyti konkurentus“.
    
Lenktynių Anykščių kartodrome nugalėtojams bus įteikta rajono savivaldybės mero Sigučio Obelevičiaus taurė.
Rajono mero S. Obelevičiaus iniciatyva ir parama tapo pagrindiniu faktoriumi, kad Anykščių neaplenks ir istorinių automobilių vairuotojai, kurių ralyje dalyvaus net dvi dešimtys.

„Ne vien masiškumas lemia renginio patrauklumą. Istorinių automobilių unikalumas, nepriekaištinga jų restauracijos darbų kokybė ir solidus senolių, tviskančių lyg vakar nuriedėjusių nuo konvejerio, amžius – tai bene svarbiausi kriterijai vertinant istorinę techniką“, - sako LAK klasikinių automobilių padalinio vadovas Šarūnas Žitkevičius.

Į Anykščius atvyksta po septynis Lietuvos ir Latvijos istorinių automobilių puoselėtojus.

Š. Žitkevičius į Anykščius atvairuos 1931m gamybos „Chrysler CM“, Algis Pašukevičius - 1923m pagamintą „Ford T“, Ineta Žičkutė – 1931m. laidos „Buick Sport Roadster“, Gitautas Žičkus – 1935m. „Mercedes Benz 290 Cabrio“, Rolandas Andruškevičius – 1939m. „Plymouth Deluxe“, Sigitas Zajarskas – 1938m. „Mercedes Benz 230“, o Gintautas Miškinis atriedės su seniausiu iš viso istorinių automobilių parko - 1925m. gamybos „Packard Limousine 333“.

Ne mažiau įspūdingi istoriniai automobiliai ir latvių kolekcijoje, kurie irgi bus parodyti anykštėnams.

Teodors Karlsons atvairuos retą 1929m. gamybos „Hupmobile“.

Latvių kolekcijoje net keturi 1938 metų gamybos automobiliai : Atis Cepitis – „Mercedes Benz V170“, Jurij Telševski – „Opel Super Six“, Imants Berzins - BMW 327/28,Andrejs Rode – „Horch 853“.
 
Metais jaunesni Felikss Vencko („Steyer 220 Glaser“) ir Normunds Orleans („Opel Admiral Cabrio“) kolekcijose.

Ralyje „Aplink Lietuvą“ dalyvauja trys antikvarinių automobilių mylėtojai iš Lenkijos : Lech Chochlew su 1933m. „Opeliu“, Jakub Baranski su 1938m. „Chevrolet“ ir Andzej Muszynski su 1945m. „Fiat 1100BL“.

Du entuziastus į Lietuvą deleguoja Estija (Ullar Suvemaa su 1929 m. gamybos „Nash Special Six 434“, o Hannus Raivo – su 1933 m „Chrysler“).

Hubertus Weber, vairuosiantis 1935m. gamybos „Opel“ automobilį, į ralį „Aplink Lietuvą“ atvyksta iš Vokietijos.  

Visą šią istorinę techniką galės įdėmiai apžiūrėti bei pabendrauti su jos savininkais ir anykštėnai bei miesto svečiai.

Šių automobilių paroda bus surengta šeštadienį, rugsėjo 14 d., nuo 10 iki 12 val. Anykščiuose prie Lajų tako, nuo 12 iki 14 val. jais galima bus grožėtis miesto centre, A. Baranausko aikštėje.

Pranešimas spaudai

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Petras

    Nuoroda

    Šeštadienį kartodrome kartingų varžybos, ateikite-nenusivilsite

    Prieš 2 mėnesių
  • irena

    Nuoroda

    lauksime- bus gražus reginys

    Prieš 2 mėnesių