Spustelėjus šaltukui dažnas automobilininkas susidūrė su įvairiomis problemomis. Apie tai „Anykšta“ kalbėjosi su individualios automobilių remonto įmonės savininku Valentu Jaruševičiumi.
Spustelėjus šaltukui dažnas automobilininkas susidūrė su įvairiomis problemomis. Apie tai „Anykšta“ kalbėjosi su individualios automobilių remonto įmonės savininku Valentu Jaruševičiumi.
– Ar prasidėjus šalčiams padaugėjo pas jus besikreipiančių automobilininkų?
– Taip, daug daugiau. Pagrindinės problemos – užšalusios spynelės ir durys, užšalę trosai, starteriai, dyzelinis kuras.
– Kaip manote, ar dyzelinis kuras kuro filtruose užšalo dėl to, kad vairuotojai netinkamai pasiruošė žiemai, ar dėl to, kad tiesiog nespėjo užsipilti žieminio dyzelino?
– Pastebėjau, kad buvo degalinių, kurios žieminiu kuru pradėjo prekiauti tik tada, kai spustelėjo šaltukas. Vasarinis dyzelis pradeda šalti esant 6 – 8 laipsniams šalčio.
– Ką patartumėte daryti jei dyzelinas užšalo kuro filtre?
– Kuro filtro keitimas padės gal tik kelioms minutėms. Reikėtų išleisti kurą, išvalyti visus vamzdelius. Galima į baką pilti žibalą, bet jokiu būdu ne benziną.