Agentūra „Zenith Optimedia”, priklausanti „Publicis”, sumažino 2015 metų reklamos rinkos augimo prognozę 0,2 iki 4 proc., informuoja „Reuters”.
Pasaulinė reklamos pramonė nebegali remtis besivystančiomis rinkomis ir, prognozuojama, kad Šiaurės Amerikos, Europos ir Japonijos indėlis prie bendro rinkos augimo bus didesnis nei naujesnių rinkų – pirmą kartą nuo 2006 metų. 2016 metais reklamos išlaidos turėtų padidėti maždaug 5 proc., visų pirma dėl būsimų olimpinių žaidynių Brazilijoje ir prezidento rinkimų Jungtinėse Valstijose.
Prognozuojama, kad kitais metais pagal pajamų apimtis mobilioji reklama pirmą kartą pralenks laikraštinę reklamą ir sudarys 12,4 proc. visų reklamos išlaidų (laikraštinė reklama – 11,9 proc.).
Kiek anksčiau apie dideles pajamas iš reklamos, gaunamas vartotojams naudojant savo mobiliąsias programėles, pranešė bendrovė „Facebook”. Kaip praneša socialinis tinklas, per ketvirtį iš mobiliosios reklamos jis jau uždirbo 2,9 mlrd. dolerių.
Ministerija: PVM lengvata didėtų iki 12 proc., šildymui, malkoms – iki 21 proc.
Atnaujintus mokesčių pertvarkos projektus pirmadienį registravusi Finansų ministerija nekeičia ankstesnių siūlymų dėl pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatų mažinimo ar naikinimo.
Kaip...