Rajono tarybos nario, Darbo partijos Anykščių skyriaus pirmininko Ričardo Sargūno bankrutuojančios transortavimo bendrovės Litden Transport“ skolos kreditoriams – beveik 2 mln. Lt. Kaip „Anykštai“ sakė šios bendrovės bankroto administratorius Kęstutis Povilas Balčiūnas, visos UAB „Litden Transport“ transporto priemonės buvo „lizinginės“, todėl yra grąžintos paskolas išdavusiems bankams, o kitiems kreditoriams skolų grąžinti praktiškai nėra iš ko.
Rajono tarybos nario, Darbo partijos Anykščių skyriaus pirmininko Ričardo Sargūno bankrutuojančios transortavimo bendrovės Litden Transport” skolos kreditoriams – beveik 2 mln. Lt. Kaip „Anykštai” sakė šios bendrovės bankroto administratorius Kęstutis Povilas Balčiūnas, visos UAB „Litden Transport” transporto priemonės buvo „lizinginės”, todėl yra grąžintos paskolas išdavusiems bankams, o kitiems kreditoriams skolų grąžinti praktiškai nėra iš ko. „Kai įmonė bankrutavo, praktiškai neturėjo jokio turto – aš pardaviau tik padangų montavimo balansavimo įrangą. 6 buvusiems „Litden Transport” darbuotojams skolos siekia beveik 51 tūkst.Lt. Apie 30 tūkst.Lt jiems sumokėta iš Garantinio fondo. Tiesa, tų pinigų negavo nei vienas akcininkas, tarp jų ir R. Sargūnas. Per teismą pavyko sudaryti taikos sutartį su viena užsienio bendrove dėl 8 tūkst. JAV dolerių grąžinimo bendrovei „Litden Transport”. Bet kol kas tų pinigų sąskaitoje nėra. Kai gausiu, pravesiu pirmos eilės kreditoriams – darbuotojams. Vargu, ar tų dolerių užteks buvusiam bendrovės vadovui R. Sargūnui”, – „Anykštai” aiškino bankroto administratorius K. P. Balčiūnas.
Ne ką geresnė padėtis bankrutuojančioje Ričardo Vasiliausko pervežimų bendrovėje „Baltic Europe Servic Transport”, kurios bankroto administratorė Irena Kleivienė „Anykštai” sakė, jog minėta bendrovė yra skolinga 65 firmoms ir 36 įmonės darbuotojams 1 mln.740 tūkst.Lt. „Darbuotojams iš Garantinio fondo bus išmokėta beveik 136 tūkst.Lt, o bendras kreditorinis įsiskolinimas jiems viršija 188 tūkst.Lt. UAB „Baltic Europe Servic Transport” turto beveik neturi (tik menkaverčiai baldai ir kompiuteriai), o visas transportas buvo įsigytas lizingo būdu, todėl grąžintas įmonėms”, – teigė I. Kleivienė.
Bankrutuojančios buvusios Vyto Navicko bendrovės „Rivatrans” įgaliotasis asmuo Kęstutis Samulionis „Anykštai” sakė, kad dar nebuvo šios bendrovės kreditorių susirinkimo, todėl nėra tiksliai žinoma, kiek ši bendrovė yra skolinga. „Preliminariai galiu sakyti, kad kreditorių yra apie 26, o darbuotojų – apie 11″, – teigė K. Samulionis.