Agentūra „Zenith Optimedia”, priklausanti „Publicis”, sumažino 2015 metų reklamos rinkos augimo prognozę 0,2 iki 4 proc., informuoja „Reuters”.
Pasaulinė reklamos pramonė nebegali remtis besivystančiomis rinkomis ir, prognozuojama, kad Šiaurės Amerikos, Europos ir Japonijos indėlis prie bendro rinkos augimo bus didesnis nei naujesnių rinkų – pirmą kartą nuo 2006 metų. 2016 metais reklamos išlaidos turėtų padidėti maždaug 5 proc., visų pirma dėl būsimų olimpinių žaidynių Brazilijoje ir prezidento rinkimų Jungtinėse Valstijose.
Prognozuojama, kad kitais metais pagal pajamų apimtis mobilioji reklama pirmą kartą pralenks laikraštinę reklamą ir sudarys 12,4 proc. visų reklamos išlaidų (laikraštinė reklama – 11,9 proc.).
Kiek anksčiau apie dideles pajamas iš reklamos, gaunamas vartotojams naudojant savo mobiliąsias programėles, pranešė bendrovė „Facebook”. Kaip praneša socialinis tinklas, per ketvirtį iš mobiliosios reklamos jis jau uždirbo 2,9 mlrd. dolerių.
Lietuva kuria atsiskaitymo kortele be interneto sistemą krizės atveju
Lietuva kuria atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis sistemą, kuri būtų naudojama, jei paskelbus mobilizaciją nebūtų interneto ryšio, sako Lietuvos banko (LB) valdybos...