
Ir šiais metais Anykščių mieste kultūros įstaigos neorganizuos Joninių šventės.
Kaip manote, ar reikia, kad Joninių šventė vyktų ir Anykščių mieste? Ar dalyvautumėte Joninių šventėse, jei tokios būtų organizuojamos? Kurioje miesto vietoje jos galėtų vykti? Kokios šventėje norėtumėte programos?
Jūsų komentarus išspausdinsime laikraštyje „Anykšta“.
Jonines švęsime Kavarske todėl kad Jonas Pajarskas ten gyvena. Man taspac kur kvaišalus pardavinėt ko daugiau švenčių man geriau.
Tai yra masonų šventė. Nereikia jos 🙂 Nedalyvausiu, jei organizuos
Kviečiam visus norinčius švęsti Jonines į Kavarską
Kavarcki Jonines visadu švysdava. Da būdaviau pionerių stavykloj, ti aidavam ažu uštvankas paparčią žiedą ješkot. I tadu mergas kibindavam. Anas labai žviegdava
Tai kad išleido pinigus Anyksciu kvapui ir chorui,kas eiliniam zmogui jokio prieinamumo neduoda.Db gi bus festivalis safari parke bet ti paprastas zmogelis tikrai neis,ten gal naudinga kad turistai Anyksciu kraštui pelno duotu,pauliavotu,ir renginys tikrai nelietuviskas kaip ir pavadinimas.Jonines man arčiau srities,kadkaip ir Anyksciu Jono Biliuno pagerbimas turi but.
taigi buvo arklių pagerbimo šventė Biliūno gimtinės kaime. Kiek gi ten pat gali baliavot gerbiami politikai. Leiskit pailsėti nuo šventimo.
Nieko nebereikia nei tradicijų, nei švenčių . Va kokių svetimų švenčių tai tik pirmyn.
Nuo palaido gyvenimo visai išprotėjot? Tik intgos, patyčios, parsidavinėjimai, karo troškimai, išnaudojimai… KAM GAILĖTI SAVO TAUTIEČUI ŠVESTI JONINES… PARAZITAI TAUTOS TIK TAIP ELGES
Dabar Anykščiai švenčia Obuolines, o greit švęs ir Tubines. Kam kažkokios Joninės ar Rasos reikalingos.
Ne tik Anykščiuose, bet ir visoje Lietuvoje Joninių šventės nereikalingos, tai pritemptas reikalas, kai viena televizija ir alaus kombinatas pradėjo reklaminę kampaniją, pradėjo agituoti, o tuometinė valdžia paskelbė Jonines kaip valstybinę šventę. Iš tikrųjų tai pijokų, išgertuvių šventė, nieko gero nebūna nei miestuose, nei kaimuose.
Rasos šventė (arba Kupolinės, kaip dar vadinta) iš tiesų yra viena seniausių lietuvių kalendorinių švenčių, kilusi iš pagoniškos pasaulėžiūros. Ji susijusi su saulėgrįža, gamtos pilnatve, augmenijos žydėjimu ir žmogaus bei visos gyvybės vienybe su gamta. Tai šventė, kurioje svarbiausia – ne vartojimas, ne triukšmas, o bendrystė, apeigos, ugnis, žolynai ir pagarba viskam, kas gyva.
Joninės, kaip pavadinimas įsitvirtino krikščionybės įtakos laikotarpiu, pervadinant Rasas į šv. Jono varduvinę dieną. Vėliau, sovietmečiu, vardinių šventimas įgavo masiškumo ir paviršuniškumo bruožu.
Švęsti Rasas reikia su pagarba – be komercijos, be triukšmo, bet su gyva gamta ir senosiomis apeigomis. Tokia šventė gali tapti ne tik bendruomeniškumo šaltiniu, bet ir stipriu dvasiniu išgyvenimu. Ir tai – mūsų pačių pasirinkimas: kaip ją švęsti, ką išsaugoti, kam teikti pirmenybę.
Eilę metų Labai gražios Joninių šventės būdavo Būgos gatvėje, prie upės
Būtų gerai jei vėl atgaivinti tą sudėjimą
Ne ne ne . Taupom bakes savivaldal !!!
Na aš ne Jonas ir ne Rasa – svetimų vardadienių nešvenčiu. Taip pat ir ne pagonis – vasaros lygiadienis man irgi ne šventė. Šventė vien dėl prisigėrimo – o ką,manot kitų progų tam nerasiu??? Iš Lenkijos 200 skardinių ir butelių alaus parsivežiau bei 10 dėžių stipraus alkoholio – man kasdien šventė.
Tikrai nereikia. Šios šventės šventimas dažnai baigiasi liūdnai… skaudžiom pasekmėm. Deja 🙁
Tikrai reikia.
Žinoma rek Anykščiuos Joninių šventės ir kad vyktu Dainu slėnyja prie upės. Ten Janė gulės išsyskėtus ir lauks Jono maudykloij
Manau Joninių renginiai gali būti kaimų bendruomenėse, bet tikrai ne mieste, kad tai nebūtų kažkokia masinė šventė, o benruomenėse jaukūs Joninių susibūrimai su tradicijomis galbūt suneštinėmis vaišėmis.
Sutinku su jumis, tai gatvių gyventojų arvbendruomenių šventė
Ankščiau būdavo smagios Joninių šventės Dainuvos slėnyje. Koncertai, šokių vakarai iki aušros. Puiku būtų, jei grįžtų į Anykščius, ne tokios jau ir senos Rasų tradicijos.
Na…ui reikia tokių švenčių, kaip būdavo Dauguvos slėnyje. Pasityčiojimas iš žmonių.
mardabojaus nebūdava
mat seniau kiti čėsai buva. Būdava suspliekia kur, ti štankietu perlieja per kūprų kaltinykui i viskas baigias. A tadu tas gavys kupron da kokį milycnykų šaltanosį isikviečia un razborą, ale i tas tuom čėsu gatavus atlakia. Kitų dien visi pakmielų padarą i vėlem draugai. Ni kas pareiškymų rašydava, nei kų. Nu, būdava lūngus išpylia, bet retai
Nereikia.
Nieko baisiau už Jonines miestuose negali būti.
Joninės, tai ne koncertas, o tradicijos ir ritualai. Kai scenoje keli tautiniais drabužiais apsirengę vaidina, o minia susėdusi ant suolų žiūri, tai jokios ne Joninės.
Sutinku su jumis
Koks gali būti klausimas jeigu jau koks dešimtmetis praėjo ir jos nevyksta. Gėda ,kai Jonas-Janina toks populiarus vardas netgi išeiginė diena ir Anykščiuose nevyksta šventė. Nereikia išlaidauti,bet tradiciją išlaikyti. Sėkmės seniūnijų bendruomenėms švęsti.
renginius seniūnijų bendruomenėse aplankyti
Mieste taip pat yra seniūnaitijos, Vėjų bendruomenė ir kt. Niekas nedraudžia organizuotis ir švesti. Tam valstybė net laisvadienį skiria. Tokia šventė negali būti perkama kaip paslauga iš savivaldybės kultūros įstaigų ar savivaldybės administracijos ir politinio rajono vadovo. Taškas.
Kas iš to, kad Antaninių šventę organizuoja Muziejaus kalnelis?
Yra kažkoks mieste Čiukčius, lai organizuoja, nes vis visus gyvenimo moko
O tai kultūros skyriaus vedėjai kuri be konkurso buvo paskirta į šias gerai apmokamas pareigas jau nepakanka kompetencijos organizuoti baltiškas šventes? Ar ji tik sugeba tratinti pinigus strategijų pirkimui ir vaipytis prieš savivaldybės vadovus?
Tai kad išleido pinigus Anyksciu kvapui ir chorui,kas eiliniam zmogui jokio prieinamumo neduoda.Db gi bus festivalis safari parke bet ti paprastas zmogelis tikrai neis,ten gal naudinga kad turistai Anyksciu kraštui pelno duotu,pauliavotu,ir renginys tikrai nelietuviskas kaip ir pavadinimas.Jonines man arčiau srities,kadkaip ir Anyksciu Jono Biliuno pagerbimas turi but.