Strategas:„Vizija. Anykščiai – gyvas kultūros kurortas, kuriame natūrali gamta, kultūros paveldas ir šiuolaikinis menas susilieja į įkvepiančią erdvę kūrybai, bendruomeniškumui ir visapusiškam kultūriniam augimui. Misija. Plėtoti Anykščių kultūrinį potencialą stiprinant kurorto tapatybę, įtraukiant vietos bendruomenę, užtikrinant kultūros prieinamumą visiems bei kuriant palankią aplinką kūrybinių industrijų ir meninio verslumo augimui. Strategijos paskirtis. Strategija siekiama sukurti ilgalaikį veiksmų planą kultūros plėtrai, jos prieinamumo didinimui, kūrybinių industrijų skatinimui ir bendruomenės įtraukimui į kultūrinį gyvenimą.Strateginiai tikslai. 1. Sustiprinti Anykščių kaip kultūros kurorto identitetą. 2. Įtraukti vietos gyventojus į kultūros kūrimą, vartojimą ir sprendimų priėmimą. 3. Užtikrinti kultūros prieinamumą visoms amžiaus, socialinėms ir geografinėms grupėms.4. Skatinti kultūros ir kūrybinių industrijų plėtrą bei bendradarbiavimą su regioniniais ir tarptautiniais partneriais. Prioritetinės kryptys: Kultūros kurorto identiteto stiprinimas -1. Organizuoti aukštos meninės vertės periodines kultūros šventes. 2. Plėtoti meno rezidencijų programas ir kultūrinį turizmą. 3. Integruoti kultūros veiklas su gamtos ir paveldo objektais. Bendruomenės įtraukimas. 1. Įvertinti ir stiprinti vietos bendruomeniškas kultūrines iniciatyvas. 2. Steigti Anykščių kultūros tarybą iš gyventojų, menininkų, NVO. 3. Vykdyti „Kultūra kiekviename kaime” programą. 4. Skatinti dalyvaujamąjį biudžetavimą kultūroje ir gyventojų idėjų finansavimą. Kultūros prieinamumo didinimas. 1. Skatinti renginių prieinamumą socialiai pažeidžiamoms grupėms. 2. Prieinama infrastruktūra neįgaliesiems, senjorams, šeimoms. 3. Vystyti skaitmenines kultūros paslaugas. 4. Kultūros edukacijos plėtra mokyklose ir per neformalaus ugdymo programas. Kūrybinių industrijų ir jaunimo įgalinimas.1. Kurti erdves jaunų kūrėjų veiklai ir eksperimentavimui. 2. Vystyti bendradarbiavimą su mokslo įstaigomis ir verslu. 3. Skatinti kultūrinius startuolius ir menininkų verslumą. 4. Organizuoti mentorystės programas jauniesiems kūrėjams.15 minučių darbas, nedėkokite, jeigu reikės kreipkites, pagelbėsim už dyką. Apklausos parengimas irgi 15 minučių darbas, neblogai uždirbs kauniečių įmonė, įdomu, kodėl vat būtent kauniečių, kodėl ne Anykštėnų? Kodėl pati savivaldybė nerengia strategijų?? O laikraščio atstovę ir meninką kuris domisi kaip leidžiami pinigai tiesiog išmetė iš tarybos, kad neviešintų suokalbių.“
Meras sugebėjo surinkti silpną komandą.
Fergizas buvo stiprus
Pačinskas buvo stiprus
Pavilionis buvo stiprus
Geras pirkimas, turetu pasidometi STT, kaip cia sauniai bus pasipelnyta.
Dabar nukopijuos ir gaus tūkstančius.Gal jau be reikalo čia .
Galės patikrinti ir bus plagijatas.Garantuotai.