• Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika
Penktadienis, 4 liepos, 2025
No Result
View All Result
Anyksta.lt
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
No Result
View All Result
Anyksta.lt
No Result
View All Result

Savaitgalio diskusija: Ar Antano Baranausko klėtelę reikia „išgaražinti“?

ANYKŠTA
2022-02-20
Naujienos
66
Dalintis FacebookDalintis Twitter

Anykščių kurortizavimo koncpeciją parengęs žinomas Lietuvos architektas Audrys Karalius siūlo „išgaražinti“ Antano Baranausko klėtelę. Patariama jai pastatyti naują, šiuolaikiniu standartus atitinkantį stiklinį gaubtą, kad klėtelė būtų iš tolo matoma ir „dalyvautų“ Anykščių miesto gyvenime.

Kaip manote, ar reikia „išgaražinti“ Antano Baranausko klėtelę? O gal reikia palikti viską taip, kaip yra dabar? Kaip vertinate dabartinį klėtelės gaubto apipavidalinimą? Beje, kada paskutinį kartą lankėte klėtelę?

Jūsų komentarus išspausdinsime laikraštyje „Anykšta“.

Tags: Antanas BaranauskasAnykščiai

Komentarai 66

  1. Bobunei says:
    3 metai ago

    Pritariu Jums 100%! Muziejaus vadovas tikrai labai stengiasi,bet gal jo pavaduotoja\pavaduotojas nebesusivokia realybėje? Gal jiems geriau derėtų rūpintis laiptais(nuo gatvės vedantys link rašytojo kapo),nes jie labai jau apsamanoję,takai baisūs…Štai čia reiktų tvarkyti,nes ne koks vaizdelis…

  2. Ponui Juozui, Antanui ir Marijonai says:
    3 metai ago

    Kas yra išmintingas žmogus? žmogus, kuris analizuoja žmogaus vidinius reiškinius išgyvenimus, jo vidines būsenas. O protingas žmogus tas kuris žino daug įvairios informacijos, mąsto šia diena. Išmintingas žmogus žiūri ir į praeitį ir į ateitį.

    Anot karlo žmogus pradeda filosofuoti tada kai yra ribinėje situacijoje: tai gali būti *pasaulio nepatikimumas, * artimo žmogaus netektis, praradimas * mirties baimė. Pagrindinis klausimas kuris yra keliamas filosofijoje yra kodėl.

    Mūsų visuomenė labiausiai vadovaujasi susikurtais stereotipais. Blondė durna, visi vyrai kiaulės ir pafilosofija yra susijusi su religine pasaulėžiūra. Darbai ir klausimai turi būti originalūs ir jie yra ilgaamžiai. Skirtumai: menininkas vadovaujasi vaizduote, o filosofas vadovaujasi moksliniai kriterijais, loginiais argumentais, aiškiomis sąvokomis.
    Būtį galima suvokti tik mintimis, jusliškai apčiuopti neįmanoma. Dedukciniu metodu vadovaudamasis jis išveda būties egzistavimą. Dedukcini visuomeninidemokritas – amžius prieš kristų. Universalus mokslininkas. Pažiūros – šiuolaikiškos. Atomistinę teoriją, kurią pateikė materealistinį pasaulio aiškinimą. Jis teigia, kad pasaulis yra sudarytas iš atomo. (5 amž. Pr. Kr. Atomai skiriasi kokybiškai forma, padėtis, tvarka. Visuotinė atomų savybė yra judėjimas(juda tuštumoje. ) žmogaus sielą sudaro subtilesni atomai. Sielos sudaryti atomai nemiršta. Pirmenybę teikia racionaliam pažinimo būdui – kalbėdamas apie pasaulio pažinimą. Demokritas išskiria du pasaulio pažinimo būdus : racionalų kai kalbama apie būtį yra aiškinama pasaulio kilmė. Materealizmas – kai filosofas būtį kildiną iš materealaus prado.

    • To išminčiui says:
      3 metai ago

      o čia ką turi bendro su diskutuojama tema šis skraidymas padebesiais?

  3. Juozas says:
    3 metai ago

    Aš siūlau padaryti eksperimentą ir siekiant įgyvendinti valdžios deklaruojamą veiklos skaidrumą perkelti vasaros laikotarpiui savivaldybės administracijos tarnautojus dirbti po stikliniais gaubtais, įrengtais miesto parke, o dabartinį valdžios pastatą išnuomoti verslui. Taip būtų pritrauktos privataus kapitalo lėšos į savivaldybės biudžetą, o visuomenė ir turistai galėtų stebėti kaip valdžia tarnauja tautai, neišleidžiant biudžeto pinigų dėl vaizdo transliacijų internetu kaip dabar bandoma parodyti valdančiųjų politikų skaidrumą, transliuojant tiesioginius rajono tarybos posėdžius.
    Jeigu tai pasiteisins, tai galima bus svarstyti ir muziejinių eksponatų pakišimo po stiklo gaubtais projektus, o savivaldybės kabinėtų perkėlimą į kaimiškų vietovių tuščias mokyklų patalpas.

    • To Juozas says:
      3 metai ago

      a, supratau, kad čia – Vasaros 5 pasiūlymas ir tiek.

  4. Jo says:
    3 metai ago

    Ar ne paveldas kultūrinis šis gaubtas. Ar nereikia leidimo nugriauti. Atsargiai su tuo g

    • Istorija says:
      3 metai ago

      Vorutos piliakalnis taip pat yra paveldas, bet politikų užmanymai būna aukščiau įstatymų, nes jie valdo dabar…., o kas bus po jų nesvarbu.

    • To Jo says:
      3 metai ago

      ne paveldas, o sovietinis statinys laip garažėlis kopyčios tipo 🙂

      • Antanas says:
        3 metai ago

        Bet kolonos kaip Romos imperijos laikų. Kokybiškas statinys. Dabar, jei stiklinis, tai kokybę matysime labai greitai…. Nes, dabar daroma iš pigių medžiagų. Gaubtą stiklinį, tai pastatys čia aišku….

  5. Dalia says:
    3 metai ago

    Aišku, kad reikia atnaujinti kaip yra numatoma po stikliniu gaubtu, kad būtų gerai matoma, juk tiek turistų ją aplanko

    • Julytė says:
      3 metai ago

      it dar saulės elektrinės baterijas sumontuoti ant gaubto stogo… ir vėjo jėgainę ant Biliūno kapo kalno.
      Tiek visko reikia, o viskas taip pasenę, nusibodę.
      Gerai, kad jau medines lovas ant tilto sudėjo, galima prieš saule ir savo turimą gražumą turistams parodyti 🙂

  6. Nuomonė says:
    3 metai ago

    Atsakymas į NA. Žiūrėkit,kad neištiktų Gedimino kalno likimas…

  7. Kraštietė says:
    3 metai ago

    Ietys laužomos be reikalo. Žinoma, kad Baranauskui jokių lėšų negaila, galima būtų ir auksinį gaubtą pastatyti. Tačiau kas lankys muziejų po penkiasdešimties metų? Anykščių, kaip ir visos Lietuvos vadovybė, visai nekreipia dėmesio į KTU ir VDU mokslininkų perspėjimus. Visi juk skaitėme, kad dėl mažo gimstamumo ir emigracijos po penkiasdešimties metų lietuviškai kalbančių ir laikančių save lietuviais mūsų šalyje gerokai sumažės, niekam nebereikės nei Lietuvos poeto poemos, nei jo klėtelės. Anykščių rajonas, kaip vienas iš labiausiai nykstančių, bus išmiręs, o miestas merdės. Reikėtų valdžiai mąstyti ir kuo energingiau veikti, kad to neatsitiktų.

    • To Kraštietei says:
      3 metai ago

      ar klėtelės muziejus yra tik anykštėnams, ar Lietuvai ir pasauliui? Ar Lietuva nėra ES narė ir ar Baranauskas nėra klasikų klasikas? Klėtelė be poeto likimą atskleidžiančios ekspozicijos, be lankytojų aptarnavimo terminalo yra tas, kas dabar žmones ir atbaido, nes viskas užstrigę stalininės psiaudo koplyčios gaubte – net nuo miesto klėtelės nematyti, ketvirtoji siena yra net be jokio stiklo, apeiti klėtelės negalima, vienu metu gaubte be gali būti normaliai įėjus tik keli žmones. Tai čia – lygis? Čia – gerai? Čia super, gerbiamoji Kraštiete?

      • Ar žinai? says:
        3 metai ago

        pagal jus ir bažnyčią bei jos bokštus reikėtų perdaryti ir pastatyti iš permatomų stiklo plokščų, kad iš turistų pinigą galėtų rinkti savivaldybės įtaiga net ir prie šventoriaus tvoros, o tikintieji gal net Dievą geriau melsdamiesi išvystų….?

        • o tu žinai, ką žinai? says:
          3 metai ago

          ar tau su proteliu viskas gerai, kad tokias nesąmones rašinėji apie bažnyčios bokštų pakeitimą stikleškom? Gal savaitgalį padauginai ir dabar vietoi baltų žirgų akyse stikliniai bažnyčios bokštai vaidenasi?

          • Replika says:
            3 metai ago

            ar tu pasaulio piramidžių nežinai? Taigi turistai važiuotų ne tik iš Latvijos, bet ir jungtinių Arabų Emiratų, iš Indijos ar iš Taiwanio. Čia būtų kultūros ir architektūros proveržis šalia geografinio Europos centro.
            Anykštėnams pinigai kristų į kišenes kaip lapai rudenį nuo medžių krenta, kurių nespėja net sugrėbti.

      • Anykštėnas says:
        3 metai ago

        Skaitau komentarus ir galvoju, ar komentatoriai buvo nuvykę toliau Bebrūnų? Siūlau pasidomėti, kaip muziejai pasaulio neriasi iš kailio per naujienų ieškojimą, kad tik vėl pritrauktų lankytojų. O lankytojų kartos irgi keičiasi. Jei šių dienų senoliams sentimentai vieni, tai jauna karta tikisi proveržio. Jei išlystume iš savo asmeninio, pykčiu tryškančio pavydo kad kažkas vyksta, aplankytų palengvėjimas. Nusimeskime pavydo ( kad ne mano idėja) šešėlį, džiaukimės einančių į priekį žmonių sumanymais, palaikykime juos. Ačiū

        • Jonas Pagonas says:
          3 metai ago

          pastebėtinas tamstos komentare sušvelnėjimas anykštėnų atžvilgiu, o tai valdžios tarnautojai iš savivaldybės vadovaujamų kėdžių nesivargina išvadinti vištomis, kurios toliau savo vištidės nebuvo nuskridę ar bukais, kuriems aiškinti įgriso.
          Beje, nertis iš kailio reikia su vadyba, o ne su statyba, griaunant tai, kas jau yra paveldas. Kai kažkas komentatorius vadina ”talibais”, tai leiskite peradresuoti tai į griovėjų iniciatorius, kurie kaip talibai ruošiasi naikinti architektūrinį istorinį Anykščių paveldą ir įterpti stiklinį svetimkūnį prie muziejaus architektūrinio komplekso.

          • šventas naivumas says:
            3 metai ago

            šventas pono Jono talibiškas naivimas! Čia jau ir Kašpirovskis nieko nepadarytų.

  8. Nu says:
    3 metai ago

    Vėl babkes Chebra darys ,atjkatai geri ??

    • To Nu says:
      3 metai ago

      va tokie komentarai, kad visi, kurie ką nors daro, yra vagys, atkatų gavėjai, viską ir sugriauna. Matyt pats gauni atkatus, kad žinai taip gerai viską apie juos ir chebras?

  9. Bobunė says:
    3 metai ago

    Diskusija nereikalinga. Pirmiausia reikia keisti ne klėtelės gaubtą, bet muziejaus vadovus. Kai kas jau turėtų eiti į garbingą poilsį, kai kas turėtų nurimti, nusileisti ant žemės iš padebesių, nebegadinti klėtelės sienų ir langų neaiškios paskirties plakatais, stendais, nelįsti prie valdžios su nesąmoningais pasiūlymais. Šitiek metų klėtelei tiko senasis gaubtas, pritiks dar ne vieną dešimtmetį.

  10. Cekavai says:
    3 metai ago

    o kur įžvalgieji specialistai palaidojo nupirktą iš architektų koncepciją dėl miesto centro ir aikštės rekonstrukcijos su kietąja ir minkštąja projekto dalimi? Kodėl nebereikia ”auksinių durų” projekto?
    Ar čia tokia urbanistinė politika- kas valdo architektūrą savivaldybėje-tas valdo rajoną?

  11. Siaurokas says:
    3 metai ago

    Kaip Gasiūnienė pasakis,taip ir bus. O jos nuomonė ir skonis ne visada sutampa su anykštėnų nuomone. O rajono vadovai viskam pritaria,ką pasako Daivutė.

    • Siaurokui says:
      3 metai ago

      teisingai, bet vienas profesionalas Anykščiuose susigaudo, ką ir kaip daryti, nes be Daivos būtų krachas.

  12. Naaa says:
    3 metai ago

    Taip atnaujina, kad paskui subyra. Kodėl kaip visas pasaulis turim daryt. Puikus gaubtas

  13. Grynas anykštėnas says:
    3 metai ago

    netvarus pasiūlymas. Tai labiau dizainerio užgaidų tenkinimas, o ne vertybių tvaraus išsaugojimo ir pažinimo galimybės sprendimų pasiūlymas. Saulės šviesos ir temperatūros poveikis suardytų istorinį eksponatą daug greičiau, nei ponas architektas gautą honorarą už savo idėją pravalgytų.

    • To Grynam anykštėnui says:
      3 metai ago

      Grynas anykštėnas turėtų žinoti, kad stiklinių gaubtų panaudojimas yra visuotinis muziejų reiškinys pasaulyje, ypač Europoje – perdengiami vidiniai muziejų kiemai, apgaubiami paminklai, niekada neleidžiant tiesioginiams saulės spinduliams kristi ant tų objektų. Tad prielaida, kad mikro klimatas negiamai paveiks klėtelę yra nemokšiškas, priešingai, dar tebėra gyvos P. Gydyno restauravimo centro technologės ir restauratorės J. Lukšėnienė ir J. Vedrickienė, kurios konservavo klėtelę ir yra pasirengę Anykščiams pateikti ekspertines išvadas. Grynas anykštėnas turėtų žinoti, kad sovietų valdžia neleido įrengti prie klėtelės ar Vienuolio name normalios Baranausko gyvenimą ir kūrybą pristatančios ekspozicijos, o kai tapome laisvi – niekas to per 32 metus nepadarė. Komentarai rodo, kad Anykščiuose gausu talibų, t. y. tų, kurie bet kokiai idėjai ar sampratai, bet kokiam atsinaujinimui iš esmės sako NE. O su tokiais naujos pažangos nesukursi.

      • Juozas R. says:
        3 metai ago

        Gal nereikėtų kaltinti žmonių. Su jais specialistai, vadovai turi daugiau bendrauti : pristatinėti projektus, siūlyti sprendimus, aiškinti, išklausyti nuomones… Talibais ar durniais vadinti, kaip dabar pas mus priimta, neprotinga. Kas valdžia be žmonių? Kad ir neprotingų… Pagalvokit!

  14. Jarunda says:
    3 metai ago

    Jei jau nėr kur pinigų dėti, o visokie architektai anykštėnams perša kvailiausius pasiūlymus, tai po stiklo gaubtais visus rajono muziejus pakiškim, ir Arklio muziejų, ir „siauruką”, galima dar Lajų taką pakišt. Kvaila diskusija, kvaili paistalai, bezdalo teverti.

  15. Vladislovas says:
    3 metai ago

    Yra šiuolaikinių žmonių, kur ie muziejui galėtų vadovauti.. Pv.Tautvydas Kontrimavičius.Kultūringas,nešaukiantis.

    • Jis toks says:
      3 metai ago

      tamstos pateiktas pavyzdys yra iš to paties laikmečio. Jeigu jau norite keisti žmogiškuosius resursus, tai kvieskite iš Universitetų magistrantus kūrybiniam darbui.

  16. Reikia 'išgaražint" says:
    3 metai ago

    Aišku, kad reikia „išgaražint”. Koks kvailys sumanė gaubto langus aklinai užkalt ? Nebežinoma kaip mandravot su visokiom „a lia inovacijom”.

  17. Na says:
    3 metai ago

    dar būtinai reikėtų atverti Liūdiškio piliakalnio grožį.
    Man teko kartu su R.Ozolu švarinti Kernavės piliakalnį.
    Tada neiko įspūdino nebuvo , po medžiais ir krūmais slėpėsi grožis.
    O dabar – negirdėjau priekaištų.
    Žinau, kad bus priekaištų kai pradės kirsti medžius. Bet piliakalnis tia ne medžiakalnis.
    Kiek Lietuvoj grožybių atsirado, kai piliakalniai patys pradėjo alsuoti didybe.
    Būt gražu ir didinga Anykščiuose.

    • V says:
      3 metai ago

      Piliakalnis yra kitoje vietoje, kur perlaidotas rašytojas, ten kalva….

      • Na says:
        3 metai ago

        Žinau. Bet vadinam piliakalniu. prisimenu laikus, kai medžiai neužstojo vaizdo.
        Tai tada ir piliakalnį ir kalvą.
        Būtų tikrai gerai.

    • To Na says:
      3 metai ago

      puiki idėja apvalyti Baranausko apdainuotą smeliakalnį, ant kurio ilsisi Biliūnas, o jo kapą dengia Laimės žiburys, nuo stichiškai suaugusio miško. Žinoma, malkų sandeliukų lygio mąstytojai tuoj ims rėkti, kad kažkas nori dykai malkų prisipjauti, keli durneliai pasipiktinę dar pasiūlys ir Anykščių šilelio pušis iškirsti, dar bus vapama kad labai gerai, kad Laimės žinurio nebesimato, kaip ir po priekinius gaubto stiklo langus nebematyti poeto klėtelės. Bet savivaldybėje ir redakcijoje yra išmintingų žmonių, kurie supranta, kad reikalinga pažanga ir atsinaujinimas iš esmės. Tad vilties yra.

      • Na says:
        3 metai ago

        Dėkui Jums už supratimą.
        Nors esu kilimo iš Troškūnų, bet Anykčių esu gi Anykščių kraštietis.
        Man nepatinka giedojimas – …savo naudai … (toliau tad būtų teisinga- ne žmonių gėrybei )
        Tad kartu Vilties nepraraskime.

  18. Tai says:
    3 metai ago

    … kaip dabar išdabintas gaubtas – beskonybės įkūnijimas.
    Aš esu pareiškęs muziejaus vadovams apie tokį gražumą – netiko jiems pastaba.
    Dėl naujo – tai manau nereikėtų visko naikinti, o, kaip istoriją, palikti dabartinio gaubto fragmentus (tai galėjo būti padaryta griaunant rūmus Vilniuje) ir puikiai pritaikyti tam tikroms funkcijoms – parodinės sienos, higienos kambario siena , kolonas įkomponuoti į apžvalgos aikštelės konstrukciją ( apžvalgos aikštelė būtų papildoma traukos jėga )
    Erdvus gaubtas tikrai būt neblogai.
    Gražinkim Anykščius su gyvenimo istorijos išsaugojimo kvapu.

  19. jo says:
    3 metai ago

    pirma nuo zmoniu paslepe o dabar po sloiku pakis debilai irtiek vyt tokius vadovus lauk

  20. Koganas says:
    3 metai ago

    Reike išgražinti aš ten gyvenū

  21. As says:
    3 metai ago

    Išvis nuversti.

    • Leonai says:
      3 metai ago

      Visi bandė – Gudelis, Obelevičius, Tubis (Leonai, nežinau ar tu bandei) niekam įstatymai neleido. Atsiminkite kas dėjosi su Palangos kurhauzu. Įstatymai per 32 metus nepagerėjo ir tarnauja turtingiesiems, o ne žmonėms.

  22. Mindaugas says:
    3 metai ago

    Gal būt tai Jurgitos Bugailiškienės projektas tie skydai ant klėtelės gaubto stiklų su Baranausko vaizdais ir bele kokiomis citatomis???

  23. X says:
    3 metai ago

    Kuriamos visokios istorijos Migla visur. O gaubto architektūra puiki. Kam draskyti. Pinigų daug turima.

    • Kaimynė says:
      3 metai ago

      Pritariu Jūsų nuomonei. Gaubto pakeitimas nepadintų muziejaus lankytojų susidomėjimo, nebent modernaus gaubto atvyktų pažiūrėt..

  24. Tai says:
    3 metai ago

    Mažiau reikia kištis. Ar jau nebėr kur pinigų dėti…

  25. va taip yra says:
    3 metai ago

    Muziejui reikia kompetetingo direktoriaus ir problemos bus išspręstos, o kol kas – išniekinto gaubto parodija šiurpina klėtelės lankytojus ir miesto gyventojus, o bejėgė valdžia tyli ir leidžia direktoriui daryti, ką nori.

    • Istorija says:
      3 metai ago

      ar ne tuometinio savivaldybės kultūros tarybos pirmininko, kuris kuruoja muziejaus veiklas šitie ”šedevrai” ant vitrinų muziejuje atsirado?

      • To istorija says:
        3 metai ago

        Pajarskienės vadovavimo laikų šedevras yra tos „stiklų užuolaidos”

        • dizaineris says:
          3 metai ago

          o gal liberalų ”arhitekto-dizainerio”, tuometinio mero patarėjo toks projektas nupieštas?
          Reikėtų paklausti pačių muziejininkų kas to apipavidalinimo autorius ir kas davė sutikimą keisti architektūrinį muziejaus pastato-eksponato gaubto išpildymą.

          • faktas says:
            3 metai ago

            jei mero patarėjas darė spaudimą ir privertė muziejų įgyvendinti šį klėtelės gaubto išdarkymo projektą, tai absoliutus skandalas, ir „Anykštos” žurnalistų garbės reikalas tai ištirti ir paskelbti.

  26. Anykštėnas says:
    3 metai ago

    Koks stiklinis gaubtas. Kas valys tuos stiklus. Reiks etato valytojos. O čia juk pinigai. Geras senas gaubtas. Tvirtas.

  27. Vytaras says:
    3 metai ago

    Niekam nereikalingus skydus ir piešinius nuo gaubto nuimt ir palikt jį taip, kaip sumanyta gaubto autorių. Užteks mėtyt pinigus architektorių užgaidoms, kas čia bus, jei kas kelius ar keliolika metų kažkas vis sumanys patobulinti, sugriauti, perstatyti. Iš tos varganos medinės bakužės tuoj nieko nebeliks.

  28. Svedasu Jadze says:
    3 metai ago

    Dabar durnos mados atajna gal iš kakias Amerikas, kad pas mum stata didžiulius namus kaip daržines, je vietaj plytų ir medžia beveik visur stiklas. Va dabar jau nebeintinka ir Baranauska kletelas gaubtas, jau apie stiklu galvojama. Je mada grait plinta. Kunigiškiu kaimi senoja mokykla- muziejus remantuojamas, tai gal muziejininkas gerbjamas Bagdonas Vytautas gal irgi unsgejs kad tu muzieju irgi pa stikla gaubtu pakyšt. Tadu gal ir kiti nares stiklinių gaubtų sava muziejam. Nebejuokinkim svieta.

    • To Svėdasų Jadzei says:
      3 metai ago

      Gerbiamoji ponia iš Svėdasų, nuomonei pareiškti reikia ne tik klaviatūros ir kompiuterio, bet dar ir žinių apie muziejus bei supratimo, kokie jie yra šiandien ir ką jie turi atlikti. Bet kai malkinės lygio ar kaimo trobos suvokimas ima byloti, ką ir kaip daryti, tai darosi graudu. Šiuo atveju jau Jūs tikrai juokinate anykštėnus savo pastalais.

      • Ju says:
        3 metai ago

        Jokie ne paistalai. Ne ginkite tų norimų sprendimų. Nors vistiek bus stiklu padengta. Na baigs daryti Anykščių miestelį…

      • Freken Book says:
        3 metai ago

        Mane tai Tamstelė juokinate – toks visažinis pamokslautojas nuo bačkos…

  29. Vytas says:
    3 metai ago

    Kaip 2012 metais buvo minimas D. Poškos Baublių muziejaus 200 m. jubiliejus, Šilalės rajono savivaldybė pakeitė abiejų baublių gaubtus naujais daug erdvesniais bei puikaus stiklo dizaino, taip pat atnaujino ekspozicijas pastate, o ką Anykščiai padarys 2027 metais gegužės 1 dienai, kai bus švenčiamas pirmojo Lietuvos memorialinio muziejaus – Baranausko klėtelės kaip muziejaus šimtmetis? Vienuolis savojo apie stiklinį gaubtą, tačiau Kvašio gaubtas yra nekokybiškas, ankštas, be mikroklimato, tad visiškai neatitinka šiuolaikinio muziejaus reikalavimų ir jo nekeisti nauju yra absurdas ar slunkių kalbos. Per 32 atkurtos valstybės metus gaubte nieko nepadaryta, o beprasmės dekarocijos uždėjimas ant gaubto įėjimo durų ir fasado stiklų iš esmės pažeidžia architekto autorinį darbą ir išdarko Vienuolio idėją „apgaubti klėtelę stiklu”. Gyvybiškai būtinas jaunas gaubtas su plačiu panoraminiu apėjimo apie klėtelę ratu, reikalinga greta ir Baranausko ekspozicijos salė, ir lankytojų aptarnavimo erdvė (neįmanoma suprasti, kaip dabarty gali būti memorialiniai pastatai be WC lankytojams, kai net Gedimino bokšte seniai tai yra, yra Aušros Vartų šventovėje ir visur, kur lankosi žmonės). Gaubto nereikia griauti, reikia jį pakeisti nauju šiuolaikiniu kokybišku stiklo statiniu, apie ką kalba ir rajono vadovai, kultūrininkai, ir architetas A. Karalius.

  30. JONAS says:
    3 metai ago

    Reikia nuimti visus dengiančius vaizdą kad iš lauko galmėtu be pinigų ją stebėti, kodėl pvz angljoi muziejai lankomi už dyką, tegul stovi kaip stovėjusi nekiškit nagų prie jos vadinami architektai

  31. Juozas says:
    3 metai ago

    Mano nuomone tas kas siūlo griauti nėra kūrėjas. Jo koncepcija pasmergta žlugti, kaip sovietų sąjunga su komunistų politika, kurios vykdytojai okupuotoje Lietuvoje griovė nacionalinės kultūros palikimą ir statė sovietinę sistemą išreiškiančius objektus.
    Mano galva architektas turėtų rasti saviraiškai ir kūrybai erdėvės Anykšiuose rioksančių sugriūvusių objektų atkūrimo ir įveiklinimo projektuose. Kaip antai buvusios senosios ligoninės pastatai miesto centre. Kodėl nei miesto valdžia, nei samdyti ekspertai neteikia miesto visuomenei ir rajono tarybai jokių sprendimo pasiūlymų???

  32. Pasiūlymas says:
    3 metai ago

    Reikia perkelti klėtelę į miesto centrą

    • Anykstėnas says:
      3 metai ago

      Nesutinku! Klėtelę reikia perkelti at Kalitos kalno ir nuo jos stogo padaryti tiubingo nusileidimo trasą!

  33. Antanas says:
    3 metai ago

    Kuo greičiau. Visiškas neįdomumas, nelankomumas, klėtelė nugręžta nuo miesto, nesimato. O galėtų būti matoma ir iš toli ir iš arti, jei nebūtų uždengta skarmalais.
    Jei kas rašys kad lanko – meluos. Nebelanko niekas. Šios dienos žmogui pateikti tokius dalykus reikia mokėti, žinoti kaip, o ne klausti piktų komentatorių.

  34. Dizaineris Ignas says:
    3 metai ago

    Kai kurie architektai visiškai nusišneka. Kuo gi blogas šitas gaubtas, kuris medinę klėtelę saugo jau daug dešimtmečių. Juk tą gaubtą irgi projektavo architektai, ne kokie bemoksliai piemengaliai. Gal pinigų biudžeto neturime kur dėti, kad norima viską sugriauti ir kažkokį stiklinį naują gaubtą daryti? Verčiau nuo dabar esančio gaubto nuimti visokius skydus, plakatus ir kitokias mandrybes, kurios tikrai darko pastato išvaizdą.

Kitas įrašas
Utenos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Anykščių rajono policijos komisariato viršininkas Jonas Cicėnas sako, kad policijos reorganizacija Anykščių komisariato nepalies.

Ko nepasodins, tą ištrems...

Panašūs straipsniai

Penktadienio „Anykštoje” 2025-07-04

2025-07-03
3

...

Jono STRAZDAUSKO nuotr.

Baigėsi žemės ūkio naudmenų deklaravimas: pirmieji rezultatai

2025-07-03
0

Pasibaigus kasmetinio žemės ūkio naudmenų ir kitų plotų deklaravimo laikotarpiui, kuris šiemet truko nuo balandžio 14 d. iki birželio 23...

Šalia Puntuko – mįslingas radinys

2025-07-03
5

Lajų tako feisbuko paskyroje skelbiama apie pastebėtą keistą radinį šalia Puntuko.

„Šiandien ryte, atvykus į darbo vietą, radome tokius keistus lankytojus...

Anykščiuose bus vykdoma vandens terminė dezinfekcija

2025-07-03
2

UAB "Anykščių šiluma" praneša, kad liepos 4 dieną, penktadienį, nuo 11 iki 14 valandos Anykščiuose, Žiburio, Statybininkų, Liudiškių ir Ramybės...

Anykšta TV:

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

Naujienos

Penktadienio „Anykštoje” 2025-07-04
Baigėsi žemės ūkio naudmenų deklaravimas: pirmieji rezultatai
Šalia Puntuko – mįslingas radinys
Anykščiuose bus vykdoma vandens terminė dezinfekcija
Kurortai panašūs, bet merų gebėjimai – skirtingi
Anykščiai ruošiasi žiemai

Apskrities nusikalstamų įvykių apžvalga

Liepos 2 dienos apskrities įvykių apžvalga
Liepos 1 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 30 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 29 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 28 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 27 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga

Lietuvos ir užsienio naujienos

Petrui Gražuliui prokuratūra dėl LGBTIQ+ bendruomenės niekinimo siūlo skirti 10 tūkst. eurų baudą
Daugiausia GPM gyventojai skyrė „Mėlyna ir geltona“, Rimanto Kaukėno grupei ir „Mamų unijai“
Partijos gaus daugiau lėšų iš gyventojų, didžiausios sumos teks TS-LKD, „laisviečiams“ ir liberalams
Vyriausybė – už didesnes subsidijas jaunoms šeimoms įsigyjant pirmąjį būstą
Ministerija ieškos galimybių prioritetine tvarka onkologiniams ligoniams teikti pavėžėjimo paslaugas
KAM planuoja pastatyti keturias tipines kuopavietes savanorių pajėgoms

Laikraštis

Svarsto, kaip padėkoti dėkotojams (Nr. 33, 2022-04-30)
Saulės jėgainių parką savivaldybė statys aerodromo teritorijoje (Nr.31, 2022-04-23)
Anykščių kultūra išpopuliarėjo Indonezijoje (Nr.30, 2022-04-16)
Kario paminklas Kurkliuose nudažytas Ukrainos vėliavos spalvomis (Nr.29, 2022-04-12)
Jei ne švietimas – Anykščių rajonas muštų indekso dugną (Nr.28, 2022-04-09)
Iš Tarybos darbotvarkės išbrauktas 21 klausimas (Nr.26, 2022-04-02)
Restoraną ant Šventosios kranto numatyta nuomoti už kuklią kainą (Nr.25. 2022-03-29)
Anykščiuose ukrainiečius šokiravo atlyginimo dydis (Nr. 24, 2022-03-26)

Vietovės ir žmonės

Mačionių kaimas patrauklus verslui ir poilsiui
Mikieriai ir nuostabusis Leika
Skiemonyse tuščių sodybų beveik nelikę
Nuo melioracijos išsigelbėjo pakišdamas revoliucionierių
„Nebėr Jurgiškio…“
Žiogų kaime Žiogai negyvena
Levaniškiuose užpuolė šunys
Vaikystės pievose prezidentas gano aubrakus

skelbimas žiūrėk

skelbimas žiūrėk

Apklausa

Ką pirmiausiai skaitėte naujame žurnalo „Aukštaitiškas formatas“ numeryje?

Rezultatai

  • Balsavimų archyvas

PRENUMERATA

PRENUMERATA

Jaros prekyba

Jaros prekyba

Anyksciu baldai

Anyksciu baldai

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

anyksta 300×250

anyksta 300×250

Husquarna atsinaujinkite

Husquarna atsinaujinkite

800x800_AGROBITE_LT

800x800_AGROBITE_LT

AKC BANERIS

AKC BANERIS

AMC baneris

AMC baneris

Anyksciu vandenys_ logotipas

Anyksciu vandenys_ logotipas

baseino bangenis stovykla

baseino bangenis stovykla

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

akksc.lt

akksc.lt

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Projektą „Legenda: gyvieji Anykščiai – 2025“

10 000 Eur iš dalies finansuoja

Medijų rėmimo fondas.

anykta.lt logo
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

No Result
View All Result
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In