15 tūkst. asmenų, kurie iki šiol socialinio draudimo išmokas gaudavo į banke SNORAS buvusias sąskaitas, nepateikė duomenų apie naujas sąskaitas.
15 tūkst. asmenų, kurie iki šiol socialinio draudimo išmokas gaudavo į banke SNORAS buvusias sąskaitas, nepateikė duomenų apie naujas sąskaitas.
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („Sodra”) ” nebeturi galimybių pervesti išmokų į šiame banke buvusias sąskaitas, todėl prašo visų išmokų gavėjų nedelsiant pasirinkti kitas kredito įstaigas ir apie pasikeitusias sąskaitas informuoti „Sodrą”.
Prašymus dėl sąskaitos pakeitimo gyventojai gali pateikti atsidarydami naują sąskaitą pasirinktoje kredito įstaigoje, per Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS) arba teritoriniame „Sodros” skyriuje.
Neturintys sąskaitos kitoje kredito įstaigoje, pirmiausia turėtų kreiptis į pasirinktą kredito įstaigą, kurioje užpildys prašymą dėl sąskaitos atidarymo. Ten pat galima užpildyti prašymus „Sodrai” dėl išmokos pervedimo į naują sąskaitą. Šiuos prašymus kredito įstaigos pačios pateikia „Sodrai”.
„Sodros” informacija klientams, kurie išmokas iki šiol gaudavo per banke SNORAS turimas sąskaitas, teikiama telefono numeriais Vilniuje: (8-5) 275 09 13, 263 60 27, 272 48 86, 272 41 84.
Per mėnesį į SNORE buvusias sąskaitas „Sodra” išmokas pervesdavo maždaug 60 tūkst. gavėjų, tai sudaro apie 8 proc. visų „Sodros” išmokų gavėjų.