Vaižgantiečiai:„Vaižgantas visą gyvenimą daug kam neįtiko dėl savo atvirumo, nesitaikstymo su tautos priešais, apsileidėliais, melagiais. Matyt, jis ir dabar anykštėnams muziejininkams neįtinka. Ir klasikams, ir mažai žinomiems, nepopuliariems rašytojams yra vietos Anykščių muziejuose, o Vaižgantas netinka, ir gana. Dėl to jiems turėtų būti baisiai gėda.“
Mero antikulturine veikla palaikima rajono taryboje. Jei konservatoriai, liberalai, demokratai balsuos uz tai, tokiu atveju bus aisku – rajono taryboje nebera kulturai isipareigojusiu zmoniu, o tik Tubio vergai.
Kodėl rajono vadovai tokie trumparegia?
Priėmę tokį sprendimą neįvertino muziejaus esmės ir tik dėl administracijos pasilengvinimo ir laikino patogumo išstumia Svėdasų krašto muziejų iš kitų rajone veikiančių tarpo?
Vaižgantas Anykščių muziejininkų yra visiškai nuvertintas, negerbiamas. Visa laimė, kad dar nuo sovietmečio laikų šiam klasikui skirta ekspozicija veikia Kunigiškiuose, buvusioje rašytojo mokykloje, kuri rūpestingojo Vytauto dėka virto muziejumi. O dabar Vaižgantui ir kitiems garsiems Svėdasų krašto žmonėms skirtame muziejuje pririnkta tiek vertingos medžiagos, kad anykštėnai muziejininkai gali tiktai pavydėti.
Paprasta valstybinė įstaiga yra jau muziejus.Ir išeina žmones , kurie matė ir pažino kas yra tikra.Nieko naujo.Atmintis yra ne tik spausdintinis žodis.
Mažu ir Kunigiškios kirpyklą atidarys biblioteka. Bus lankytojų, paklausa pas jaunas kirpjas yra. Net iš gretimo rajono kaimo apsikirpt nemokamai ateitų pensininkai.
Nesuprantu, kodėl dabar Anykščiuos muziejus pradėjo rašytojų gimtadienius minėti palei senąjį ir pagal naująjį kalendorių, juk tai – visiška nesąmonė, ponai. Pvz. Baranausko gimtadienį sausy minėjo dukart – ir pagal nebenaudojamą kalendorių, ir dabartinį. Negi niekas naujai vadovei nepasako, kad tai necivilizuotas ir nemokšiškas susigalvojimas?
Visiškas absurdas, kad Anykščių rajone yra muziejai antraeiliams rašytojams, tikrai ne klasikams (Buivydaitė, Didžiuliai), o klasikų klasikui Vaižgantui, kūryboje įprasminusiam Svėdasų kraštą, atskleidusiam lietuvio fenomeną, nepriklausomybės šaukliui, nėra muziejaus, tik savamokslio Bagdono saviveiklinis mėginimas. Nėra muziejaus klasikui Sirvydui, jam nieko nėra. Didžiuliams net dvi institucijos – Didžiulių muziejus ir Didžiulių biblioteka, nors galėtų ir nei vieno nebūti, nes tai antraieilės figūros.
Kad dabartinė Anykščių muziejaus vadovė to nieko nesupranta, tai visiems aišku, bet kiti ką supranta? Verbickui literatūra nerūpėjo, o rūpėjo verslai, o Kontrimavičiui kas rūpėjo, kas rūpi Bražėnaitei, kuri pakeitė memorialinių skyriaus vedėją Almą? Kuris iš jų pasakė savo nuomonę, ją išdėstė? Pelės po šluota lindi ir tyli, ir tai vadinasi muziejininkai?
Yra direktorius ir jis įsako ką dirbti.Pats pabandykite įsakyti vadovui ką dirbti.O dar jei vadovas iš kitos orbitos?Ir sava chebryte dar plaukioja apsvaigus iš laimės kaip jie ale gerai dirba ar dirbs??
Anyksciu muziejus mires, o numireliui juk nieko nereikia, nebent zvake uzdegti ir pasimelsti uz a.a. muzieju, nesulaukusi simtmecio ir mirusi Verbicko ir Pajarskienes eroje.
Aš mįsliu jak jau vietinis muziejininkas unt pencijas ir nebeišturi katras da na kalchozą laikū Svedasū krašta muzijū turi prisrišys su mūsū kraštą kanauninką ir rašytają Vaižgantą vardu- tai iš rajoną niekas neatais ir nepatures unt savū runkū.
Ar nebus kaip su Svedasū šaligatviais- atadave tū kū turėja na kalchozą laikū padarytus Keliū direktariam ir vaikštą rajoną ponai runkas susikišy iki klyna nieka neveikdami ir už niekū neatsakydami tik jau kitus kurie valdžioj buvo pakoneveikdami.
Rakavoju, gal pardas Rokiškiui?
Muziejininkystė ,tai menas viską suprasti ir vertinti kas buvo yra ir netgi bus.Ne kiekvienam duota.Nes muziejų lankytojai ne vien datos , kūrinių pavadinimai. Ne vienos dienos čia reikalai.Matomai į vadovo postą niekas ir nesiveržė,nes gal per atsakingai žiūrėjo į tikrą darbą.
Mero antikulturine veikla palaikima rajono taryboje. Jei konservatoriai, liberalai, demokratai balsuos uz tai, tokiu atveju bus aisku – rajono taryboje nebera kulturai isipareigojusiu zmoniu, o tik Tubio vergai.
Kodėl viską suverti valstiečių partijos sekretoriui, kai už kultūrą rajone atsakingas soceldemkratorius, kairioji rajono pirmininko ranka
Kodėl rajono vadovai tokie trumparegia?
Priėmę tokį sprendimą neįvertino muziejaus esmės ir tik dėl administracijos pasilengvinimo ir laikino patogumo išstumia Svėdasų krašto muziejų iš kitų rajone veikiančių tarpo?
Vaižgantas Anykščių muziejininkų yra visiškai nuvertintas, negerbiamas. Visa laimė, kad dar nuo sovietmečio laikų šiam klasikui skirta ekspozicija veikia Kunigiškiuose, buvusioje rašytojo mokykloje, kuri rūpestingojo Vytauto dėka virto muziejumi. O dabar Vaižgantui ir kitiems garsiems Svėdasų krašto žmonėms skirtame muziejuje pririnkta tiek vertingos medžiagos, kad anykštėnai muziejininkai gali tiktai pavydėti.
Paprasta valstybinė įstaiga yra jau muziejus.Ir išeina žmones , kurie matė ir pažino kas yra tikra.Nieko naujo.Atmintis yra ne tik spausdintinis žodis.
Mažu ir Kunigiškios kirpyklą atidarys biblioteka. Bus lankytojų, paklausa pas jaunas kirpjas yra. Net iš gretimo rajono kaimo apsikirpt nemokamai ateitų pensininkai.
Nesuprantu, kodėl dabar Anykščiuos muziejus pradėjo rašytojų gimtadienius minėti palei senąjį ir pagal naująjį kalendorių, juk tai – visiška nesąmonė, ponai. Pvz. Baranausko gimtadienį sausy minėjo dukart – ir pagal nebenaudojamą kalendorių, ir dabartinį. Negi niekas naujai vadovei nepasako, kad tai necivilizuotas ir nemokšiškas susigalvojimas?
geriems muziejininkams bele tik švęst, negi gaila-galima ir pagal Ramadano kalendorių…
galima ir pagal beždžionių kalendorių arba marsietiškai.
tarptautinė Beždžionių diena minima gruodžio 14. Bus proga švęsti 🙂
Kažkokie pūliai. Ir citata ir komentarai.
Pūliai susidaro,kai sergama.O sergama ,tai tikrai.
Visiškas absurdas, kad Anykščių rajone yra muziejai antraeiliams rašytojams, tikrai ne klasikams (Buivydaitė, Didžiuliai), o klasikų klasikui Vaižgantui, kūryboje įprasminusiam Svėdasų kraštą, atskleidusiam lietuvio fenomeną, nepriklausomybės šaukliui, nėra muziejaus, tik savamokslio Bagdono saviveiklinis mėginimas. Nėra muziejaus klasikui Sirvydui, jam nieko nėra. Didžiuliams net dvi institucijos – Didžiulių muziejus ir Didžiulių biblioteka, nors galėtų ir nei vieno nebūti, nes tai antraieilės figūros.
Kad dabartinė Anykščių muziejaus vadovė to nieko nesupranta, tai visiems aišku, bet kiti ką supranta? Verbickui literatūra nerūpėjo, o rūpėjo verslai, o Kontrimavičiui kas rūpėjo, kas rūpi Bražėnaitei, kuri pakeitė memorialinių skyriaus vedėją Almą? Kuris iš jų pasakė savo nuomonę, ją išdėstė? Pelės po šluota lindi ir tyli, ir tai vadinasi muziejininkai?
Yra direktorius ir jis įsako ką dirbti.Pats pabandykite įsakyti vadovui ką dirbti.O dar jei vadovas iš kitos orbitos?Ir sava chebryte dar plaukioja apsvaigus iš laimės kaip jie ale gerai dirba ar dirbs??
aklas aklo toli nenuves, tik į duobę.
Gal ne visi akli yra muziejininkai
Anyksciu muziejus mires, o numireliui juk nieko nereikia, nebent zvake uzdegti ir pasimelsti uz a.a. muzieju, nesulaukusi simtmecio ir mirusi Verbicko ir Pajarskienes eroje.
Aš mįsliu jak jau vietinis muziejininkas unt pencijas ir nebeišturi katras da na kalchozą laikū Svedasū krašta muzijū turi prisrišys su mūsū kraštą kanauninką ir rašytają Vaižgantą vardu- tai iš rajoną niekas neatais ir nepatures unt savū runkū.
Ar nebus kaip su Svedasū šaligatviais- atadave tū kū turėja na kalchozą laikū padarytus Keliū direktariam ir vaikštą rajoną ponai runkas susikišy iki klyna nieka neveikdami ir už niekū neatsakydami tik jau kitus kurie valdžioj buvo pakoneveikdami.
Rakavoju, gal pardas Rokiškiui?
Sifilis krito ant smegenų? Jei nebūtume savo vaikų nužudžiusi, tai motinos dienos proga kuris nors bambalį padovanotų.
ar ne na tava gala vias bėdas ir ataja? Taigi apsižiok kelma pūšy ir mažiau ūši!
Muziejininkystė ,tai menas viską suprasti ir vertinti kas buvo yra ir netgi bus.Ne kiekvienam duota.Nes muziejų lankytojai ne vien datos , kūrinių pavadinimai. Ne vienos dienos čia reikalai.Matomai į vadovo postą niekas ir nesiveržė,nes gal per atsakingai žiūrėjo į tikrą darbą.
Kai kam matomai ne gėda.