
2014 m. vasarą vyko kelio remonto darbai atkarpoje Anykščiai – Pagojė. Žiemą, nors jos faktiškai ir nebuvo, pasirodė, kad kelias po remonto tapo pavojingesnis negu iki tol. Anykščių kelių tarnybos viršininkas Dalius Stasiukonis sako, kad šiam keliui net nereikia defektacijos – jis visas nekokybiškas.
Šiame kelyje vyko du atskiri projektai, ir abiem jų gyventojai turi pretenzijų. 2013 metais UAB „Aukštaitijos traktas“ laimėjo konkursą dviračių takui ir saugumo salelėms įrengti, o 2014 m, AB „Panevėžio keliai“ šiame kelyje vykdė kelio šiurkštinimo darbus.
Vairuotojai ypač blogai atsiliepia apie kelio Anykščiai – Pagojė dangą. Vasarą buvo lyginama ir šiurkštinama buvusi banguota kelio danga, ant jos lietas bitumas, išpilta akmenukų. Žiemą pasimatė, kad faktiškai visa kelio atkarpa renovuota yra siaubingai: važiuojant automobiliu vis dar jaučiasi bangavimas, kelio danga nėra vientisa, o tarsi sudurta iš dviejų sluoksnių, be to, ji tarsi vietomis pervažiuota akėčiomis, akmenukai nuskraidė, palindami nuogus plotus, kurie esant šaltam orui virsdavo ledo plotais dėl ten susikaupusio vandens. Taigi, važiuoti šituo keliu tapo gana pavojinga, nes faktiškai viena automobilio pusė važiuodavo ledu. Plačiau – „Anykštoje”
303723 538010In todays news reporting clever journalists function their own slant into a story. Bloggers use it promote their works and many just use it for enjoyable or to stay in touch with friends far away. 224093