• Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
No Result
View All Result
Anyksta.lt
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
No Result
View All Result
Anyksta.lt
No Result
View All Result

Benediktas Vanagas: poilsio dienos mintys, pradedam ruošti strategiją

ANYKŠTA
2016-01-11
Naujienos
0
Dalintis FacebookDalintis Twitter

Vakar Dakare buvo poilsio diena, kuri sudėtingiausiame automobilių sporto ultramaratone turi keletą reikšmių. Pirmoji – simboliškai, žymi Dakaro vidurį. Antroji – poilsį, nes jo tikrai reikia. Reikia visiems. Sakote – lygybės nėra. Gal. Sarkastiška, tačiau poilsio taisyklė negalioja vieniems svarbiausių komandos žmonių – technikams. Specialistams, kurie palaiko gyvybines technikos funkcijas alinančių lenktynių metu.
Per savaitę technika sudėvima taip, kad jai būtina bent paros hospitalizacija reanimacijos skyriuje. Tuomet galima dar lenktyniauti savaitę skiriant esamą minimalų laiką tarp greičio ruožų bei žmogiškųjų resursų galimybių.
Pamenat posakį, vargšai toliau skursta, turtingieji dar labiau turtėja? Panašiai yra ir Dakare. Esat girdėję sampratas: gamyklinė ar privati komanda? Kuo gi jos skiriasi? Iš esmės, tai galima apibūdinti vienu žodžiu – resursais.
Gamyklinės komandos turi geriausius vairuotojus ir kokybiškiausią techniką. Vadinasi greičio ruožuose praleidžia mažiausiai laiko. Trasa kurioje važiuoja, mažiausiai sugadinta. Bivake būna ankščiausiai. Grįžus jų laukia armija technikų ginkluotų kokybiškais įrankiais ir, labai svarbu, kalną keitimui paruoštų automobilių agregatų. Taip, taip, būtent, agregatų, nes juos keisti greičiau nei perrinkinėti atskirai. Vien Peugeot komanda, trasoje dalyvių pavidalų turi daugiau aptarnaujančių automobilių nei lenktyniaujančių ekipažų.
Privačios, kaip, kad mūsų :General financing – Autopaslauga by Pitlane“, gi turi žymiai kuklesnes galimybes aukščiau paminėtiems resursams, vadinais turi išleisti ženkliai didesnį vidurkį energijos per santykinį vienetą. Tuomet padidėja klaidos rizika. Pervargsta žmonės. Trūksta detalių, automatiškai nebegali generuoti aukšto rezultato.
Gamyklinės komandos susižeria visą eterį, automatiškai su jais bendradarbiauti nori partneriai iš viso pasaulio. Privačios komandos atlieka mėsos funkciją. Juk reikia kažkuo užpildyti dalyvių gretas.
Trumpai apie automobilį. Toyota Hilux praėjusiam Dakare buvo naujas automobilis. Kaip privati komanda galėjome įsigyti tik dvejomis evoliucijomis žemyn specifikaciją. Šių metų gamyklinė Toyota visa galva aukštesnė nei buvusi praėjusiais metais. Jei praėjusiais metais dar galėjau „įkasti“ kolegoms vairuojantiems gamyklinės specifikacijos Toyota, tai šiemet tai ypač sunku padaryti.
Artimiausiu metu Toyota kviesis diskusijai apie naują automobilį komandai. Toyota pažadėjo, kad svarstys šiųmetinės specifikacijos bolidą. Pagyvensim, pamatysim. Visa tai dar tampa ir finansiniais įsipareigojimais. Dideliais įsipareigojimais.
Ši retorika jokiu būdu ne tam, kad pagalvotumėt, kad mūsų reikia gailėti. Mes puikiai žinojom, kur einam ir kokios mūsų laukia žaidimo sąlygos. Žinome savo misiją, o ji, patikėkit, nėra tik sportinio rezultato siekimas. Manau, kad paskaičiavus efektyvumą per išleistą eurą, būtume vieną geriausių rodiklių turinčia komanda beveik tūkstančio dalyvių kariaunoje iš viso pasaulio. Tačiau eurų mūsų rinkoje, kaip žinia, nėra tiek daug. Tad būk kiek nori efektyvus, bet mastas irgi svarbus.
Širdį glosto (bet esmės nekeičia) gamyklinių komandų narių plėkšnojimas per petį, sakant, kad turint taip paruoštą komandą mes galime didžiuotis. Mes irgi žinome, kad didžiuotis yra kuo. Visų pirma tuo, kad esame Lietuviai. Mūsuose per tūkstantmetį užkoduota be galo daug vertingos informacijos, o ji būtent užrakinta Vytyje. Tačiau čia nesiplėsiu. Kaip sakė Vinstonas Čerčilis (Antrojo pasaulinio karo metais Jis buvo Didžiosios Britanijos premjeru): „fanatikai – žmonės nenorintis pakeisti nuomonės, o temos negalintys“ J.
Pamenu pirmąjį savo Dakarą. Velnias griebtų, tada klydome gerokai daugiau nei dabar. Dabar jau su šypsena prisimenu epizodą, kai vertėmės kalnų serpantinų keliuke, ir tik per laimingą atsitiktinumą nenudardėjom žemyn. Automobilis liko kaboti ant prarajos krašto. Visą šį vaizdą užfiksavo Eurosport kameros. Ir transliavo jį visam pasauliui. Transliavo su teiginiu: „These brave Lithuanians“ (Verčiant: šie drasūs lietuviai). Išties lietuviai drąsūs. Žvelgiant į įstoriją, visada buvo tokiais. Šis faktas – man viena svarbiausių mūsų komandos pirmojo Dakar‘o misijų Lietuvai.

Praėjusiais metais laimėjome privačių komandų įskaitą. Kitaip tariant, buvome geriausi tarp ne didžiausius biudžetus turinčių komandų. Šiemet organizatoriai transliuoja, kad esame greičiausi megėjai (amateurs). Ir kitaip galime atrodyti palyginus mus, nykštukus, su gamykliniais monstrais?
Dakar‘o apžvalgose transliuojamose į beveik 200 pasaulio valstybių, bei socialiniame tinkle Facebook, turinčiame virš 1.3 milijono vartotojų, parodoma, kaip po avarijos tampa sunku važiuoti su skilusiu stiklu. Lietuviai išspiria stiklą, užsideda apsauginius akinius ir toliau tęsia lenktynes. Vadinasi Jie dar ir sumanūs, bei pasiruošę netikėtumams. Žinau, kad nedaugelis supranta to, ką pasakoju svarbą. Bet mes patys esame atsakingi už rodymą pasauliui to, kokiais iš tiesų esame. Jei kievienas pradėsime valstybei duoti daugiau nei iš jos imame, gyvenimas pradės gerėti bei, svarbiausia, taps dar labiau orus. Ko, tikiu, retsykiais trūksta.
Reziume parašyto aukščiau: Man garbė būti lietuviu. Matau mūsų pranašumus. Ir žinau, kad ne dydyje visada esmė. Būdami tokiais kokie esame – galime būti gerokai lankstesni.
Dakar 2016. Čia ir dabar. Įpusėjus mūsų išbandymą pradeda ryškėti galimybių bei pasiruošimo statistika. Jau turime sukaupę informaciją, kaip sekasi mums, kokios mūsų stipriosios pusės, kur dar reiktų tobulėti. Lygiai taip pat matome kaip sekasi mūsų bičiuliams ir konkurentams.
Šiuolaikiniame Dakare, kai konkurencija kasmet didėja milžiniškais tempais, detaliau suplanuoti visą Dakar‘ą nėra įmanoma. Tad mūsų strategija buvo pirmą lenktynių dalį daryti geriausia ką galime. Persiritus per Dakar‘o vidurį planuoti tolimesnius žingsnius.
Ką mes pamatėme šių metų sudėtingiausiose planetos lenktynėse? Visų pirma, užaugusią konkurenciją. Dakaras visad pasižymėjo didele koncentracija geriausių pasaulio pilotų. Šiais metais prie Jų prisijungė dar bent 5‘i aukščiausios klasės specialistai. Plius, gamyklinė Peugeot komanda, kuri po praėjusių metų nesekmės, panašu, kad turi visus šansus laimėti lenktynes.
TOP 20 pilnai užgrūstas pavardėmis bei galimybėmis. Prieš mus, šiuo metu esančius 27 vietoje, tik keletas panašių galimybių komandų. Visi kiti stipriai kito kalibro. Ar tai mus stabdo? Žinoma, kad ne.
Pirmojoje Dakar‘o dalyje padarėme keletą klaidų, kurios mums kainavo apie valandą bendroje įskaitoje. Tačiau nesu matęs nei vieno piloto ar komandos, kuri įveiktų šį ultramaratoną be klaidų. Viduje, šiek tiek kirba, kad taip nutiko. Tačiau dabar yra tokia informacija, nuo kurios privalome atsispirti.
Pasak Dakar‘o organizatorių, lenktynės dabar tik prasidės. Tai, ką veikėme iki šiol, palyginus, tėra tik vaikų žaidimai. Manau, kad daug kam artimiausios trys dienos gali sumaišyti visas kortas. Tai mažiau liečia stipriausias komandas. Jie gerai žino, ką daro.
Mūsų tikslas dabar – išvengti klaidų. Greičio mes turime pakankamai.

 

Kitas įrašas

Laikrodis ant savivaldybės sienos tikrina gyventojų reakciją

Panašūs straipsniai

Savaitgalio diskusija: Kur žadėtasis gelbėtojo postas?

2025-07-04
6

Orai geri, anykštėnai ir turistai gaivinasi Šventosios upės bangose, o beveik 20 metų kurorto statuso siekiančiuose Anykščiuose šią vasarą taip...

Garbės piliečio kandidatūros dar nesvarstė

2025-07-04
2

Tradiciškai, per liepos paskutinį savaitgalį vyksiančią Anykščių miesto šventę, bus pagerbtas naujasis (arba naujieji) Anykščių rajono garbės pilietis. Tiesa, kol...

JUODARAGIO kino vakaras bibliotekoje

2025-07-04
0

Kur? Anykščių L. ir S. Didžiulių viešojoje bibliotekoje

RENGINYS NEMOKAMAS

Liepos 10 d., ketvirtadienį, šiuolaikinės baltų kultūros festivalio MĖNUO JUODARAGIS rengėjai ir...

Liepos 6-osios renginiai Utenoje

2025-07-04
1

Utenos kultūros centras kviečia švęsti Valstybės ir Tautiškos giesmės dieną...

Anykšta TV:

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

Naujienos

Savaitgalio diskusija: Kur žadėtasis gelbėtojo postas?
Garbės piliečio kandidatūros dar nesvarstė
JUODARAGIO kino vakaras bibliotekoje
Liepos 6-osios renginiai Utenoje
Leliūniečiai mokėsi pažinti gaurometį
Statybos skyrius turės vedėją

Apskrities nusikalstamų įvykių apžvalga

Liepos 3 dienos apskrities įvykių apžvalga
Liepos 2 dienos apskrities įvykių apžvalga
Liepos 1 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 30 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 29 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 28 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga

Lietuvos ir užsienio naujienos

Kainos Baltijos šalių mažmeninėje degalų rinkoje skirtingai keitėsi ir pastarąją savaitę
Seimo narys T. Tomilinas COSAC pirmininkų susitikime: už spartesnę ES plėtrą ir tvirtą paramą Ukrainai
Rusija įvykdė didžiausią per visą karą ataką prieš Ukrainą
Geografijos egzaminą jau išlaikė 8,3 proc. vienuoliktokų, fizikos – apie 6 proc. visų laikiusiųjų
Gyventojai labiausiai pasitiki ugniagesiais, pasitikėjimą susigrąžino kariuomenė
Petrui Gražuliui prokuratūra dėl LGBTIQ+ bendruomenės niekinimo siūlo skirti 10 tūkst. eurų baudą

Laikraštis

Svarsto, kaip padėkoti dėkotojams (Nr. 33, 2022-04-30)
Saulės jėgainių parką savivaldybė statys aerodromo teritorijoje (Nr.31, 2022-04-23)
Anykščių kultūra išpopuliarėjo Indonezijoje (Nr.30, 2022-04-16)
Kario paminklas Kurkliuose nudažytas Ukrainos vėliavos spalvomis (Nr.29, 2022-04-12)
Jei ne švietimas – Anykščių rajonas muštų indekso dugną (Nr.28, 2022-04-09)
Iš Tarybos darbotvarkės išbrauktas 21 klausimas (Nr.26, 2022-04-02)
Restoraną ant Šventosios kranto numatyta nuomoti už kuklią kainą (Nr.25. 2022-03-29)
Anykščiuose ukrainiečius šokiravo atlyginimo dydis (Nr. 24, 2022-03-26)

Vietovės ir žmonės

Mačionių kaimas patrauklus verslui ir poilsiui
Mikieriai ir nuostabusis Leika
Skiemonyse tuščių sodybų beveik nelikę
Nuo melioracijos išsigelbėjo pakišdamas revoliucionierių
„Nebėr Jurgiškio…“
Žiogų kaime Žiogai negyvena
Levaniškiuose užpuolė šunys
Vaikystės pievose prezidentas gano aubrakus

skelbimas žiūrėk

skelbimas žiūrėk

Apklausa

Ką pirmiausiai skaitėte naujame žurnalo „Aukštaitiškas formatas“ numeryje?

Rezultatai

  • Balsavimų archyvas

PRENUMERATA

PRENUMERATA

Jaros prekyba

Jaros prekyba

Anyksciu baldai

Anyksciu baldai

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

anyksta 300×250

anyksta 300×250

Husquarna atsinaujinkite

Husquarna atsinaujinkite

800x800_AGROBITE_LT

800x800_AGROBITE_LT

AKC BANERIS

AKC BANERIS

AMC baneris

AMC baneris

Anyksciu vandenys_ logotipas

Anyksciu vandenys_ logotipas

baseino bangenis stovykla

baseino bangenis stovykla

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

akksc.lt

akksc.lt

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Projektą „Legenda: gyvieji Anykščiai – 2025“

10 000 Eur iš dalies finansuoja

Medijų rėmimo fondas.

anykta.lt logo
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

No Result
View All Result
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In