• Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika
Šeštadienis, 9 rugpjūčio, 2025
No Result
View All Result
Anyksta.lt
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
No Result
View All Result
Anyksta.lt
No Result
View All Result

Vyriausybė svarstys Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją

BNS
2020-09-09
Lietuvos ir užsienio naujienos
0
Dalintis FacebookDalintis Twitter

Trečiadienį Ministrų kabinetas svarstys Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją artimiausiam dešimtmečiui.

Dokumente nurodyta, kad įgyvendinu strategiją Lietuva 2030-aisiais pasaulyje bus atpažįstama „kaip atvira ir patikima sumanios ekonomikos valstybė, kur talentai prisideda prie globalių problemų sprendimo, o palankios sąlygos šalyje kviečia investuoti, kurti ir kaupti patirtis natūralios gamtos aplinkoje“.

Strategiją Vyriausybės užsakymu parengė bendrovės „New Agency“, „Synthesis Consulting Group“, MB „Blue Oceans PR“ ir „SuperYou“. Prie jos dirbo prekės ženklų metodologijos, reitingų sudarytojas Simonas Anholtas ir Estijos rinkodaros ekspertė Kristiina Ponamarjov.

Pasak strategijos kūrėjų, bendras Lietuvos žinomumas pasaulyje – mažas. Žinomumo ir reputacijos tyrimas parodė, kad apie Lietuvą žino daugiau nei tik pavadinimą ir geografinę vietą 28 proc. kokybiškai tirtų užsienio šalių gyventojų.

Kokybinis tyrimas atskleidė, kad Lietuvai ekonomiškai ir geopolitiškai svarbiose šalyse žinomumas nesiekia vidurkio: 7 proc. respondentų Lietuvą žino Prancūzijoje, 20 proc. – Jungtinėje Karalystėje ir 25 proc. – Vokietijoje. Už Europos ribų Lietuvos žinomumas irgi žemas, geriausias rezultatas Izraelyje – 26 proc. respondentų žinojo Lietuvą.

Strategijoje siūloma žinomumą stiprinti tam tikrose šalyse – pirmas prioritetas skiriamas Vokietijai, JAV, Lenkijai, Jungtinei Karalystei ir Švedijai, antras –Norvegijai, Danijai, Suomijai, Ukrainai, Prancūzijai, Nyderlandams, Izraeliui ir Japonijai.

„Metas tikslinėms auditorijoms užsienyje išgirsti vientisą pasakojimą, išryškinantį Lietuvos stiprybes ir ateities potencialą, akcentuojantį šalyje kuriamas technologines inovacijas, kultūros atvirumą, modernų požiūrį į valdymą bei aukštą gyvenimo kokybę“, – rašoma dokumente.

Siūloma sukurti Lietuvos prekės ženklo vaizdą ir jį imti intensyviai naudoti per prezentacijas,  dokumentų blankuose, stenduose, brošiūrose, bukletuose, ant dovanų maišelių, plakatų, vizitinių kortelių ir pan. Rekomenduojama internetinę svetainę www.lietuva.lt atnaujinti ir paversti pagrindiniu įvaizdžio kanalu, kur sistemiškai būtų teikiama svarbiausia informaciją apie Lietuvą.

Taip pat siūloma sukurti Lietuvos ambasadorystės programą, į ją įtraukiant žinomus žmones. Šalies žinomumui gerinti raginama kiek įmanoma išnaudoti socialinius tinklus, rengti pranešimus spaudai adresuojant jas tikslinėms žiniasklaidos priemonėms, rengti žurnalistų turus į Lietuvą, priėmimus jiems ambasadose, dalyvauti tarptautiniuose renginiuose. Rekomenduojama svarstyti naujo darinio – savotiškos idėjų kalvės – kūrimą, kuris jungtų išorinius įvaizdžio ir ekonomikos sektorių ekspertus bei institucijų atstovus. Jis turėtų siūlyti, rekomenduoti ir įgyvendinti simbolinius veiksmus bei įvaizdžio programas.

Trečiadienį Ministrų kabinetas svarstys Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją artimiausiam dešimtmečiui.
Dokumente nurodyta, kad įgyvendinu strategiją Lietuva 2030-aisiais pasaulyje bus atpažįstama „kaip atvira ir patikima sumanios ekonomikos valstybė, kur talentai prisideda prie globalių problemų sprendimo, o palankios sąlygos šalyje kviečia investuoti, kurti ir kaupti patirtis natūralios gamtos aplinkoje“.
Strategiją Vyriausybės užsakymu parengė bendrovės „New Agency“, „Synthesis Consulting Group“, MB „Blue Oceans PR“ ir „SuperYou“. Prie jos dirbo prekės ženklų metodologijos, reitingų sudarytojas Simonas Anholtas ir Estijos rinkodaros ekspertė Kristiina Ponamarjov.
Pasak strategijos kūrėjų, bendras Lietuvos žinomumas pasaulyje – mažas. Žinomumo ir reputacijos tyrimas parodė, kad apie Lietuvą žino daugiau nei tik pavadinimą ir geografinę vietą 28 proc. kokybiškai tirtų užsienio šalių gyventojų.
Kokybinis tyrimas atskleidė, kad Lietuvai ekonomiškai ir geopolitiškai svarbiose šalyse žinomumas nesiekia vidurkio: 7 proc. respondentų Lietuvą žino Prancūzijoje, 20 proc. – Jungtinėje Karalystėje ir 25 proc. – Vokietijoje. Už Europos ribų Lietuvos žinomumas irgi žemas, geriausias rezultatas Izraelyje – 26 proc. respondentų žinojo Lietuvą.
Strategijoje siūloma žinomumą stiprinti tam tikrose šalyse – pirmas prioritetas skiriamas Vokietijai, JAV, Lenkijai, Jungtinei Karalystei ir Švedijai, antras –Norvegijai, Danijai, Suomijai, Ukrainai, Prancūzijai, Nyderlandams, Izraeliui ir Japonijai.
„Metas tikslinėms auditorijoms užsienyje išgirsti vientisą pasakojimą, išryškinantį Lietuvos stiprybes ir ateities potencialą, akcentuojantį šalyje kuriamas technologines inovacijas, kultūros atvirumą, modernų požiūrį į valdymą bei aukštą gyvenimo kokybę“, – rašoma dokumente.
Siūloma sukurti Lietuvos prekės ženklo vaizdą ir jį imti intensyviai naudoti per prezentacijas,  dokumentų blankuose, stenduose, brošiūrose, bukletuose, ant dovanų maišelių, plakatų, vizitinių kortelių ir pan. Rekomenduojama internetinę svetainę www.lietuva.lt atnaujinti ir paversti pagrindiniu įvaizdžio kanalu, kur sistemiškai būtų teikiama svarbiausia informaciją apie Lietuvą.
Taip pat siūloma sukurti Lietuvos ambasadorystės programą, į ją įtraukiant žinomus žmones. Šalies žinomumui gerinti raginama kiek įmanoma išnaudoti socialinius tinklus, rengti pranešimus spaudai adresuojant jas tikslinėms žiniasklaidos priemonėms, rengti žurnalistų turus į Lietuvą, priėmimus jiems ambasadose, dalyvauti tarptautiniuose renginiuose. Rekomenduojama svarstyti naujo darinio – savotiškos idėjų kalvės – kūrimą, kuris jungtų išorinius įvaizdžio ir ekonomikos sektorių ekspertus bei institucijų atstovus. Jis turėtų siūlyti, rekomenduoti ir įgyvendinti simbolinius veiksmus bei įvaizdžio programas.

Vizitinių kortelių gamyba Vilniuje

Kitas įrašas

Savaitgalio diskusija: Ar matote turistų srautų pasikeitimą?

G. Surplys atsiprašė dėl netinkamai suvaldytos spaudos konferencijos

Panašūs straipsniai

Eugenijui Sabučiui suteiktas specialiojo liudytojo statusas „čekiukų“ byloje

2025-08-08
0

Susisiekimo ministrui socialdemokratui Eugenijui Sabučiui suteiktas specialiojo liudytojo statusas „čekiukų“ byloje, tiriant jo kaip buvusio Jonavos rajono savivaldybės nario kanceliarinių...

Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje įregistruota 6,5 tūkstančio santuokų

2025-08-08
1

Per pirmą 2025 m. pusmetį civilinės metrikacijos įstaigose susituokė 3985 poros. Daugiausia santuokų fiksuota Vilniaus miesto civilinės metrikacijos skyriuje...

Policija prašo visuomenės pagalbos

2025-08-08
2

2025 m. rugpjūčio 7 d. – Zarasuose, D. Bukonto g., apie 23 val. buvo padegta skulptoriaus Mykolo Saukos nauja...

Roberto Riabovo / BNS nuotr.

Kandidatė į premjeres sako patikinusi prezidentą, kad Vyriausybės programa „tinka ir patinka“

2025-08-08
9

Su prezidentu Gitanu Nausėda penktadienį susitikusi kandidatė į premjeres Inga Ruginienė sako patikinusi šalies vadovą, jog tęstų atsistatydinusio Ministrų kabineto...

Anykšta TV:

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

Naujienos

Tarp vertingiausių eksponatų – mylinčio vyro žodžiai
Ar savivaldybės „bliūdai“ turės įtakos pasaulio ekosistemai?
Namuose rastas miręs vyras
Apie valdiško turto parceliavimą (Rievės. 2025.08.01)
Greideris tvarko Andrioniškio kelius
Saugi javapjūtė

Apskrities nusikalstamų įvykių apžvalga

Rugpjūčio 8 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Rugpjūčio 7 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Rugpjūčio 6 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Pažintis brangiai kainavo
Rugpjūčio 4 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Rugpjūčio 3 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga

Lietuvos ir užsienio naujienos

Eugenijui Sabučiui suteiktas specialiojo liudytojo statusas „čekiukų“ byloje
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje įregistruota 6,5 tūkstančio santuokų
Policija prašo visuomenės pagalbos
Kandidatė į premjeres sako patikinusi prezidentą, kad Vyriausybės programa „tinka ir patinka“
Lietuvos paštas išleidžia paprastajam tulžiui skirtą pašto ženklą
Saulius Skvernelis sako, kad demokratai savo ministrų nekeis, „aušriečius“ ragina elgtis priešingai

Laikraštis

Svarsto, kaip padėkoti dėkotojams (Nr. 33, 2022-04-30)
Saulės jėgainių parką savivaldybė statys aerodromo teritorijoje (Nr.31, 2022-04-23)
Anykščių kultūra išpopuliarėjo Indonezijoje (Nr.30, 2022-04-16)
Kario paminklas Kurkliuose nudažytas Ukrainos vėliavos spalvomis (Nr.29, 2022-04-12)
Jei ne švietimas – Anykščių rajonas muštų indekso dugną (Nr.28, 2022-04-09)
Iš Tarybos darbotvarkės išbrauktas 21 klausimas (Nr.26, 2022-04-02)
Restoraną ant Šventosios kranto numatyta nuomoti už kuklią kainą (Nr.25. 2022-03-29)
Anykščiuose ukrainiečius šokiravo atlyginimo dydis (Nr. 24, 2022-03-26)

Vietovės ir žmonės

Mačionių kaimas patrauklus verslui ir poilsiui
Mikieriai ir nuostabusis Leika
Skiemonyse tuščių sodybų beveik nelikę
Nuo melioracijos išsigelbėjo pakišdamas revoliucionierių
„Nebėr Jurgiškio…“
Žiogų kaime Žiogai negyvena
Levaniškiuose užpuolė šunys
Vaikystės pievose prezidentas gano aubrakus

skelbimas žiūrėk

skelbimas žiūrėk

Apklausa

Kiek mokate už elektrą?

Rezultatai

  • Balsavimų archyvas

PRENUMERATA

PRENUMERATA

Jaros prekyba

Jaros prekyba

Anyksciu baldai

Anyksciu baldai

PIANISTAI_800x800

PIANISTAI_800x800

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Husquarna atsinaujinkite

Husquarna atsinaujinkite

800x800_AGROBITE_LT

800x800_AGROBITE_LT

AKC BANERIS

AKC BANERIS

AMC baneris

AMC baneris

Anyksciu vandenys_ logotipas

Anyksciu vandenys_ logotipas

baseino bangenis stovykla

baseino bangenis stovykla

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

akksc.lt

akksc.lt

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Projektą „Legenda: gyvieji Anykščiai – 2025“

10 000 Eur iš dalies finansuoja

Medijų rėmimo fondas.

anykta.lt logo
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

No Result
View All Result
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In