Prekybininkai sako, kad dėl neįprastai šilto šių metų balandžio, išaugo kai kurių prekių pardavimai, anksčiau prasidėjo šaltibarščių sezonas, daugiau parduota skėčių, lauko baldų, purškalų nuo vabzdžių įkandimo.
Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė BNS teigė, kad vasaros prekės lentynose pasirodė iškart po Velykų.
„Jaučiame, kad pirkėjai reaguoja į orų permainas. Į sezoniškumą reaguojame“, – tvirtino „Maxima“ atstovė.
„Šiemet gyventojai anksčiau pradėjo ruoštis šiltajam sezonui ir leido laiką gamtoje“, – pridūrė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Prekybininkų teigimu, vos atšilus orams, pirmiausia staiga padidėjo griliui skirtų prekių bei mėsos gaminių pardavimai.
„Šių metų balandį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pirkėjai įsigijo daugiau jau supjaustytų mėsos gaminių, ant laužo kepamų zefyrų, traškučių, vaisvandenių, fasuotų vištienos šašlykų, ledų“, – BNS kalbėjo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės teigimu, žmonės perka viską, kas susiję su maistu gamtoje bei jo ruošimu – medžio anglis, popierines lėkštes.
„Pastarąją savaitę pirkėjai stengėsi aktyviau gaivintis – apie 15 proc. išaugo gazuoto mineralinio ir skoninio vandens pardavimai. Taip pat kur kas dažniau buvo renkamasi gaivintis šaltomis arbatomis bei izotoniniais gėrimais – pastarųjų paklausa išaugo net apie 30 proc.“, – teigė G. Kitovė.
Prekybos tinklo „Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės tvirtinimu, atšilus orams, vis dažniau žmonės pietauja ar vakaroja terasose, o krepšelį įsideda ne tik įvairios marinuotos mėsos, bet ir žuvį, sūrį, pavyzdžiui, kepimui skirtą halloumi.
E. Krasauskienė sako, kad balandį žmonės dažniau į savo pirkinių krepšelius dėjosi ledus ir įvairius gaiviuosius gėrimus. Taip pat sparčiai populiarėja lengvi ir sveiki užkandžiai: jogurtai, pieno desertai, džiovinti vaisiai ir riešutai – lyginant su praėjusių metų balandžiu jų pardavimai praėjusį mėnesį augo nuo 10 iki 20 proc.
Pasak G. Kitovės, kadangi orai lepino šiluma, suaktyvėjo ir lauko darbų sezonas.
„Vis daugiau žmonių atsigręžia į natūralumą, nori patys užsiauginti daržovių, gėlių. Be to, tą nesunku padaryti ir neturint daržo, derliaus galima sulaukti bute. Pirkėjų krepšelyje dažniau atsidūrė lauko darbams skirtos prekės, sėklos ir sodinimui skirti svogūnėliai“, – aiškino „Iki“ atstovė.
G. Kitovės teigimu, pirkėjai pradėjo aktyviau puošti ir savo balkonus, sodinti gėles į lauke esančius vazonus – lauko augalų pardavimai išaugo apie 30 proc.
E. Krasauskienė pabrėžė, kad su pasirodžiusiais pirmaisiais lietuviškais trumpavaisiais agurkais prasidėjo šaltibarščių sezonas: „Dabar jis jau įgauna pagreitį. Auga kefyro pardavimai – apie 10-20 proc.“
I. Trakimaitė-Šeškuvienė pabrėžė, kad pirkėjai šiemet labiau nei pernai suskubo pasirūpinti apsiaustais nuo lietaus ir skėčiais bei repelentais nuo vabzdžių įkandimo.
„Šiemet tautiečiai anksčiau ne tik išskubėjo iškylauti gamtoje, bet ir ruoštis vasaros kelionėms – lagaminų pardavimai šį balandį palyginus su pernai balandžiu išaugo 13 kartų“, – BNS teigė ji.
„Pigu.lt“ korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Asta Brazaitienė sako, kad atšilus orams, įsibėgėjo prekyba lauko baldais.
Balandį užfiksuotas 25 proc. lauko ir vidaus baldų pardavimų augimas, lyginant su praėjusių metų balandžio duomenimis.
„Prekyba sodo ir lauko baldais suaktyvėjo dar kovo mėnesį, o atšilę balandžio orai šių baldų pardavimus iškėlė į naujas aukštumas“, – sako „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas Nerijus Mikalajūnas.
apie saltibarscius gali komentuoti ,o salia esanciam atseit ne narkotinio poveikio kanapiu alieju reklamuojanciam straipsnyje komentuoti nevalia ))) Atseit kanapes ir marichuana visai nesusije dalykai ,va cia tai virsuniu virsune.Kur musu teisesauga ziuri ,tik toke sedi darbo metu ?