Ar dažnai lankotės kavinėse?

Dienos anekdotas

Iš „Pažinčių" skyrelio: „Pagyvenusi moteris ieško nejauno, neinteligentiško, nesantūraus, daug kenksmingų įpročių turinčio, neturtingo vyro, kuris norėtų padėti sukurti šeimą kaimynei."

Komentaras

atviras klausimas: „kaip mažinama smurto, patyčių ir nusikaltimų tarp jaunimo apraiška savivaldybės ugdymo įstaigose.
Ar meras ir vaiko teisių apsaugos specialistai sureagavo į tai:
"Ketvirtadienį apie 10 val. 4 min. Anyksčiuose, S. Neries g., prie Antano Baranausko mokyklos stadiono, jaunuolis (g. 2001 m.), matant kitiems mokyklos mokiniams, sumušė nepilnametį (g. 2003 m.), kuris dėl galvos smegenų sukrėtimo paguldytas į ligoninę."

Dėl šio įvykio "besirūpinantys" žmonių gerove ponas Seimo narys A. Baura nepareiškė jokio papildomo pranešimo, išskyrus, kad intensyviai užsiima politine veikla, ruošiantis mero rinkimams.
Tai kur tie parodomieji vizitai su tautiniais kostiumėliais? Kodėl vaikai nesaugūs viešoje vietoje prie ugdymo įstaigos, pamokų metu?!!!!!"

Skaityti komentarus (1)


Viena žymiausių ir tikriausiai viena seniausių Anykščių lankytinų vietų – Anykščių siauruko muziejus.
Anykščių siaurasis geležinkelis, tiksliau, jo pirmieji bėgiai buvo nutiesti dar XIX a. – tai buvo beveik visą šimtmetį vienas geriausių ir greičiausių susisiekimo būdų Rytų Aukštaitijoje. Dabar muziejuje puikuojasi nebefunkcionuojantis „Škodose“ ženklu pažymėtas traukinys, kurio kabinoje gali pasėdėti ir nusifotografuoti kiekvienas muziejaus lankytojas. Ekspozicijoje rodoma ir turistų mėgstama drezina, kuria lankytojai gali važiuoti siaurojo geležinkelio bėgiais. Šie bėgiai yra 7500 mm pločio ir tai patys siauriausi bėgiai Lietuvoje.
Muziejininkas Raimondas Guobis teigia, kad visos istorinės datos susijusios su yra susijusios su Siauruko istorija. Svarbiausia lietuviams būtų žinoti, kad belangiais vagonais, kurie eksponuojami muziejuje, mūsų krašto žmonės buvo vežami į tremtį. Jų likimai atsispindi nuotraukose ant vagono sienų
Geležinkelio stotyje eksponuojami ir pinigai, kurie buvo naudojami traukinio gyvavimo laiku. Tai buvo ne tik rusiški rubliai, bet ir vokiški pfeningiai ir Nepriklausomos Lietuvos litai. Sužinojome, kiek daug iškentė Lietuva , o traukinių stotis per ilgus savo gyvavimo metus buvo daugelio linksmų ir labai liūdnų likimų liudininke.

Eglė KRIVICKAITĖ, Anykščių J. Biliūno gimnazijos IIIa klasė, Jaunųjų žurnalistų mokykla

Palikite komentarą

0
Sąlygos ir terminai.
  • Komentarų nerasta