
UAB „Anykštos redakcija” leidinių grupė per 2019-ųjų Anykščių rajono tarybos ir mero rinkimus gavo 23 tūkst. 560,93 eurų pajamų. Tuo tarpu laikraštis „Šilelis”, portalas nyksciai.lt ir radijo stotis „Nykščiai” kartu sudėjus per rinkimus uždirbo 6 tūkst.81,53 euro. Taigi, „Anykštos” leidiniai surinko 79,5 proc., o UAB „Atvirai” žiniasklaidos priemonės – 20,5 proc. Anykščių politikų reklamai žiniasklaidoje išleistų pinigų.
Akivaizdžiu Anykščių žiniasklaidos lyderiu lieka laikraštis „Anykšta”. Popierinės „Anykštos” pajamos iš šių rinkimų buvo 18 tūkst. 720. 25 eurų arba 63,15 proc. visų Anykščių žiniasklaidos priemonių pajamų iš savivaldos rinkimų.