Juozas R.:„Seniai laikas pagalvoti apie seniūnijų stambinimą. Gyventojų skaičius sumažėjo ir nuolat mažėja, paslaugų, tame tarpe ir viešųjų poreikis tampa vis mažesnis. Didelė paslaugų dalis gyventojams skaitmenizuota, atėjo naujos technologijos, technika, o seniūnijų, kaip ir sovietinaiais laikais -10. Neracionalu ir nereikalinga. Pakaktų 5. Rajono vadovai mėgsta pakeliauti po užsienius – tegul pasidomi.“
Gal gali žurnalistai paviešinti kiek kiekvienoje seniūnijoje yra gyventojųų 2025 sausio 1 dienai. Ir but aiškiau ar tikrai mažai gyventojų ir reik mažinti o gal normaliai ten gyventojų.
Savivaldybės administracijos tinklapyje prie seniūnijų duomenų turėtų būti tokie duomenys, bet kai valdžios aparatas nesuriaguliuotas sklandžiai darbui visokio chaoso daugiau negu viešųjų administracinių paslaugų ir tinkamos infirmacijos.
ne visi turi mašinas, tai turintiems nereikia vadovaut, o leist arčiau pasinaudot paslaugomis, o kas internetą, kaime nemažai neturi, nes nėra iš ko įsigyt
Tamsta pati iš kokios vietos internetu barškini komentarą?
Ar seniūnas dokumentus tvarko atvaževęs į viensėdį ar sėdėdamas miestelio kontoroje?
Kita vertus, mobilus seniūnų darbas su elektroninių ir popierinių dokumentų valdymo mobilia įranga nėra kosminio laivo kaina. Taigi, atvykstančio valstybės tarnautojo-seniūno paslaugos būtų efektyvesnės ir gyventojams ir valdžios aparato išlaikymo kaina.
Priminsiu, kad liberalai netolimoje praeiyje net su ”mobilaus mero” programa jau ėjo į rinkimus, siūlydami mera pasiekti bet kur rajone, o ne tik jo rūmų tvirtovėje, praeinat pro ”sargybininkes” ir kitas valdžios „barikadų” kliūtis.
Tamsta, Juozai R., gal pirmiau savo bendravardžio iš rajono tarybos ir Seimo nario komandos nuomonės paklauskite. Žinia, jo partijos deleguota patarėja mero komandoje kaip tik atsakinga už seniūnijų veiklų koordinavimą. Gal jau per tą laiką politinėje valstybės tarnyboje veikiantys rajono politikai gali konkrečiai paaiškinti tokį savivaldybės valstybės tarnautojų aparato ir jiems suteiktų administracinių patalpų bei kitų darbo priemonių išlaikymo iš savivaldybės biudžeto efektyvumą, atsiperkamumą tenkinant visuomenės viešuosius interesus.
Gal gali žurnalistai paviešinti kiek kiekvienoje seniūnijoje yra gyventojųų 2025 sausio 1 dienai. Ir but aiškiau ar tikrai mažai gyventojų ir reik mažinti o gal normaliai ten gyventojų.
1990 metais Anykščių rajone buvo 39 tūkst. gyventojų, dabar -22 tūkst.
Savivaldybės administracijos tinklapyje prie seniūnijų duomenų turėtų būti tokie duomenys, bet kai valdžios aparatas nesuriaguliuotas sklandžiai darbui visokio chaoso daugiau negu viešųjų administracinių paslaugų ir tinkamos infirmacijos.
ne visi turi mašinas, tai turintiems nereikia vadovaut, o leist arčiau pasinaudot paslaugomis, o kas internetą, kaime nemažai neturi, nes nėra iš ko įsigyt
Tamsta pati iš kokios vietos internetu barškini komentarą?
Ar seniūnas dokumentus tvarko atvaževęs į viensėdį ar sėdėdamas miestelio kontoroje?
Kita vertus, mobilus seniūnų darbas su elektroninių ir popierinių dokumentų valdymo mobilia įranga nėra kosminio laivo kaina. Taigi, atvykstančio valstybės tarnautojo-seniūno paslaugos būtų efektyvesnės ir gyventojams ir valdžios aparato išlaikymo kaina.
Priminsiu, kad liberalai netolimoje praeiyje net su ”mobilaus mero” programa jau ėjo į rinkimus, siūlydami mera pasiekti bet kur rajone, o ne tik jo rūmų tvirtovėje, praeinat pro ”sargybininkes” ir kitas valdžios „barikadų” kliūtis.
Nerasi šeimos, kuri nesinaudotų internetu, kaimuose yra seniūnaičiai. Reikia naikinti dalį seniūnijų.
Komunistas sako, komunistas žino. Pats sugalvojai ar su Stalino šmėkla pasitarei?
Rasalas pasufleravo.
Tamsta, Juozai R., gal pirmiau savo bendravardžio iš rajono tarybos ir Seimo nario komandos nuomonės paklauskite. Žinia, jo partijos deleguota patarėja mero komandoje kaip tik atsakinga už seniūnijų veiklų koordinavimą. Gal jau per tą laiką politinėje valstybės tarnyboje veikiantys rajono politikai gali konkrečiai paaiškinti tokį savivaldybės valstybės tarnautojų aparato ir jiems suteiktų administracinių patalpų bei kitų darbo priemonių išlaikymo iš savivaldybės biudžeto efektyvumą, atsiperkamumą tenkinant visuomenės viešuosius interesus.