
Nuo ateinančių metų valdančiųjų siūlymu bus apmokestinti taršūs automobiliai. Mokestis bus renkamas nuo kitų metų balandžio. Jis bus mokamas kaskart, keičiantis mašinos savininkui, jo nemokės tik senovinių automobilių valdytojai.Mokestis svyruos nuo 13,5 iki 540 eurų, priklausomai nuo automobilio rūšies ir nuo anglies dioksido (CO2) emisijos, jei ji viršija 130 gramų CO2 kilometrui.
„Anykšta” teiravosi pašnekovų, kodėl buvo būtina įvesti automobilių taršos mokestį ir kam jis, be mokestinės naštos, dar pasitarnaus visuomenei.
Juozas JUKNIUS, Anykščių rajono tarybos narys, socialdemokratas:
– Man taršių automobilių mokestis nepriimtinas. Manau, kad jis sukiršins liaudį. Galvoju, kad tokį mokestį įvedinėti yra dar per anksti, mes dar nesame tokie turtingi, kad galėtume tokius mokesčius mokėti.
Suprantu, kad tarša rūpi visiems, mes visi norime gyventi gražioje gamtoje. Švedijoje ar Norvegijoje žmonės pavažinėja penkerius metus automobiliu ir jį parduoda, tokiu būdu taršos problema išsprendžiama lengvai. O mes automobiliais važinėjame 15 – 25 metus.
Yra didelė dalis „biednų” žmonių Lietuvoje, kurie galėtų įsigyti naujus automobilius.
Kita vertus, tas senas automobilis, gerai prižiūrėtas, gali net mažiau teršti už naują tam tikros markės automobilį.
709641 999585Extremely excellent info can be found on weblog . 590499