• Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika
Antradienis, 17 birželio, 2025
No Result
View All Result
Anyksta.lt
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės
No Result
View All Result
Anyksta.lt
No Result
View All Result

Kaip išmatuoti „Google Ads“ kampanijų sėkmę?

Užsakomasis straipsnis
2025-01-30
Naujienos
0
Dalintis FacebookDalintis Twitter

„Google Ads“ yra viena populiariausių reklamos platformų, kuri leidžia pasiekti tikslinę auditoriją ir padidinti verslo matomumą internete. Visgi, norint užtikrinti, kad jūsų investicijos atsipirktų – svarbu išmatuoti kampanijų sėkmę ir reguliariai analizuoti jų efektyvumą. 

Aiškiai apibrėžkite savo tikslus

Prieš pradėdami matuoti sėkmę – turite aiškiai suprasti kokių rezultatų tikitės iš „Google Ads“ kampanijų. Tikslai gali būti įvairūs. Atitinkamai turi būti nustatoma ir konkreti Google reklama.

Padidinti pardavimus. Pavyzdžiui, siekiate padidinti savo e. parduotuvės užsakymų skaičių.

Pritraukti naujų klientų. Norite sulaukti daugiau užklausų ar skambučių.

Padidinti prekės ženklo matomumą. Tikslas – daugiau parodymų ir paspaudimų, kad auditorija susipažintų su jūsų prekės ženklu.

Generuoti svetainės lankytojus. Siekiate pritraukti daugiau žmonių į savo svetainę.

Tikslų aiškumas leis pasirinkti tinkamus matavimo rodiklius.

Sekite svarbiausius KPI rodiklius

Pagrindiniai veiklos rodikliai (KPI) padeda stebėti –kaip jūsų kampanijos atitinka numatytus tikslus. Žemiau pateikiami svarbiausi „Google Ads“ rodikliai į kuriuos verta atkreipti dėmesį.

CTR (Paspaudimų dažnis). Jis rodo, kiek kartų žmonės paspaudė ant jūsų skelbimo (palyginus su parodymų skaičiumi). Aukštas CTR dažniausiai reiškia, kad jūsų skelbimas yra patrauklus ir atitinka paieškos užklausas.

Formulė – (Paspaudimai ÷ Parodymai) × 100%

CPC (Paspaudimo kaina). Tai vidutinė suma, kurią mokate už vieną paspaudimą. Norint užtikrinti efektyvumą – svarbu, kad CPC būtų mažesnė nei uždirbama pelno marža.

Konversijos rodiklis (CR). Parodo, kiek procentų žmonių, paspaudusių ant skelbimo, atliko norimą veiksmą (pavyzdžiui, pirko produktą ar užpildė užklausą).

Formulė – (Konversijos ÷ Paspaudimai) × 100%

CPA (Kaina už konversiją). Tai suma, kurią mokate už vieną atliktą norimą veiksmą. CPA padeda įvertinti kampanijos efektyvumą finansine prasme.

Formulė – (Bendra išleista suma ÷ Konversijų skaičius)

ROAS (Reklamos investicijų grąža). Rodo –  kiek pajamų uždirbote iš investicijų į reklamą.

Formulė – (Pajamos iš reklamos ÷ Reklamos išlaidos) × 100%

Naudokitės „Google Ads“ konversijų sekimu

Vienas svarbiausių įrankių matuojant kampanijos sėkmę yra konversijų sekimas. Ši funkcija leidžia stebėti – kokie vartotojų veiksmai buvo atlikti po paspaudimo ant jūsų reklamos: ar jie nusipirko produktą, užpildė formą, paskambino ar prisijungė prie naujienlaiškio.

Konversijų sekimą galite įjungti „Google Ads“ paskyroje ir pridėti atitinkamus sekimo kodus savo svetainėje. Tokiu būdu tiksliai žinosite – kaip jūsų reklamos veikia ir kokią naudą jos atneša.

Įvertinkite kokybės balą (Quality Score)

„Google Ads“ suteikia kiekvienam raktiniam žodžiui kokybės balą (nuo 1 iki 10), kuris apibūdina jūsų skelbimo atitikimą auditorijai. Kokybės balas priklauso nuo:

* Skelbimo aktualumo raktiniam žodžiui.

* Nukreipiamojo puslapio kokybės.

* Tikėtino paspaudimų dažnio (CTR).

Aukštas kokybės balas reiškia, kad jūsų skelbimas yra aktualus, todėl galite mokėti mažiau už paspaudimus ir pasiekti geresnius rezultatus.

Naudokite „Google Analytics“

Be „Google Ads“ įrankių – pasinaudokite ir „Google Analytics“, kuris suteikia dar daugiau informacijos apie vartotojų elgesį svetainėje. Galite matyti – kiek laiko lankytojai praleido svetainėje, kur jie paspaudė ar kokius puslapius aplankė.

Svarbūs „Google Analytics“ rodikliai:

Atmetimo rodiklis (Bounce Rate). Jis rodo, kiek vartotojų paliko jūsų svetainę apsilankę tik viename puslapyje. Aukštas atmetimo rodiklis gali reikšti, kad jūsų reklama nukreipia į neaktualų turinį.

Sesijos trukmė. Parodo, kiek laiko vartotojai praleidžia svetainėje.

A/B testavimas – ne smulkmena

Norėdami pagerinti savo kampanijų efektyvumą – nuolat testuokite skirtingas skelbimų versijas.

* Palyginkite skirtingus skelbimų tekstus ar vizualus.

* Testuokite skirtingus raktinius žodžius.

* Eksperimentuokite su nukreipiamaisiais puslapiais.

A/B testavimas leidžia suprasti – kurie sprendimai veikia geriausiai.

Sekite ilgalaikius rezultatus

Sėkmės matavimas neturėtų apsiriboti vieno mėnesio ar vienos kampanijos analize. Stebėkite, kaip reklamos veikia ilgalaikėje perspektyvoje, kokios yra jų tendencijos ir kaip jos prisideda prie bendrų verslo tikslų.

Užsak. Nr. 62

Kitas įrašas

Andrioniškyje bus minima meteorito diena

Panašūs straipsniai

Ar jūsų namai paruošti vasaros karščiams? Paprastos idėjos, kaip sumažinti temperatūrą

2025-06-16
0

Vasaros karščiai dažnai užklumpa netikėtai, o namai, kurie žiemą atrodė jaukūs ir šilti, staiga tampa tvankūs ir sunkiai išbūnami. Kondicionieriai...

Tylūs barjerai augimui: kada kalbos nemokėjimas tampa kliūtimi plėtrai?

2025-06-16
0

Tarptautinė rinka atveria begales galimybių – nuo partnerystės ir tiekimo grandinių iki tiesioginės plėtros į užsienio šalis. Tačiau viena iš...

Antradienio „Anykštoje” 2025-06-16

2025-06-16
3

...

Anykštėnai ūkininkai dalyvaus pikete prie parlamento

2025-06-16
7

Seimui tęsiant mokestinių pakeitimų svarstymus, dalis ūkininkų bendruomenės ruošiasi protestuoti prieš politikų svarstomas mokesčių korekcijas.

Lietuvos grūdų augintojų asociacijos kartu su...

Anykšta TV:

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

Naujienos

Ar jūsų namai paruošti vasaros karščiams? Paprastos idėjos, kaip sumažinti temperatūrą
Tylūs barjerai augimui: kada kalbos nemokėjimas tampa kliūtimi plėtrai?
Antradienio „Anykštoje” 2025-06-16
Anykštėnai ūkininkai dalyvaus pikete prie parlamento
Kaip sutvarkyti sandėlį, kad tilptų dvigubai daugiau?
Natūralus stilius jūsų terasoje: kaip suderinti medžiagas ir formas

Apskrities nusikalstamų įvykių apžvalga

Birželio 15 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 14 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 13 dienos Utenos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 12 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 11 dienos apskrities įvykių apžvalga
Birželio 10 dienos apskrities įvykių apžvalga

Lietuvos ir užsienio naujienos

TTK pritarė siūlymui švelninti atsakomybę „čekiukų“ bylose, keturi komiteto nariai paliko posėdį
Ūkininkai protestuos prieš mokesčių reformą – rengiamas įspėjamasis piketas
Vienuoliktokams ir dvyliktokams – paskutinė pagrindinės brandos egzaminų sesijos savaitė
VRM su savivaldybėmis pasirašė sutartis dėl priedangų įrengimo finansavimo
Užimtumo tarnyba: kas penktas darbo pasiūlymas – apdirbamojoje gamyboje
Premjeras: moterims turi būti sudarytos sąlygos tarnauti kariuomenėje, bet prievolė – tik vyrams

Laikraštis

Svarsto, kaip padėkoti dėkotojams (Nr. 33, 2022-04-30)
Saulės jėgainių parką savivaldybė statys aerodromo teritorijoje (Nr.31, 2022-04-23)
Anykščių kultūra išpopuliarėjo Indonezijoje (Nr.30, 2022-04-16)
Kario paminklas Kurkliuose nudažytas Ukrainos vėliavos spalvomis (Nr.29, 2022-04-12)
Jei ne švietimas – Anykščių rajonas muštų indekso dugną (Nr.28, 2022-04-09)
Iš Tarybos darbotvarkės išbrauktas 21 klausimas (Nr.26, 2022-04-02)
Restoraną ant Šventosios kranto numatyta nuomoti už kuklią kainą (Nr.25. 2022-03-29)
Anykščiuose ukrainiečius šokiravo atlyginimo dydis (Nr. 24, 2022-03-26)

Vietovės ir žmonės

Mačionių kaimas patrauklus verslui ir poilsiui
Mikieriai ir nuostabusis Leika
Skiemonyse tuščių sodybų beveik nelikę
Nuo melioracijos išsigelbėjo pakišdamas revoliucionierių
„Nebėr Jurgiškio…“
Žiogų kaime Žiogai negyvena
Levaniškiuose užpuolė šunys
Vaikystės pievose prezidentas gano aubrakus

skelbimas žiūrėk

skelbimas žiūrėk

Apklausa

Kokios spalvos drabužius dažniausiai dėvite?

Rezultatai

  • Balsavimų archyvas

PRENUMERATA

PRENUMERATA

Jaros prekyba

Jaros prekyba

Anyksciu baldai

Anyksciu baldai

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Anyksciu kredito unija 300×250@2x

Husquarna atsinaujinkite

Husquarna atsinaujinkite

800x800_AGROBITE_LT

800x800_AGROBITE_LT

AKC BANERIS

AKC BANERIS

AMC baneris

AMC baneris

Anyksciu vandenys_ logotipas

Anyksciu vandenys_ logotipas

baseino bangenis stovykla

baseino bangenis stovykla

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu siluma 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu kvarcas 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

Anyksciu komunalinis ukis 300×250@2x

akksc.lt

akksc.lt

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Anyksciu ismanioji tv 300×250@2x

Projektą „Legenda: gyvieji Anykščiai – 2025“

10 000 Eur iš dalies finansuoja

Medijų rėmimo fondas.

anykta.lt logo
  • Kontaktai
  • Reklama
  • Apie mus
  • Prisijungti
  • Prenumerata
  • Privatumo politika

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

No Result
View All Result
  • Naujienos Anykščiuose
    • Politika
    • Bendruomenės
    • Verslas
    • Sveikata
    • Kultūra
    • Švietimas
    • Teisėsauga
    • Sportas
    • Gamta
    • Žmonės
    • Lietuvos ir užsienio naujienos
  • Nusikalstamų įvykių apžvalga
  • Premium Anykšta
  • Aukštaitiškas formatas
  • Gyvieji Anykščiai
  • Vox Populi
    • Laiškai
    • Dienos sentencija
    • Komentaras
    • Balsavimo rezultatų archyvas
  • Anykšta TV
  • Laisvalaikis
    • Gamtos knyga
    • Konkursai
    • Veiklos Anykščiai
  • Skelbimai
  • Prenumerata
  • Renginiai
  • Archyvas
    • Naujienų archyvas
    • Laikraščio archyvas
    • Ženklai ir žmonės

© Anykšta, tel/faksas (8 381) 5 94 58, reklamos skyrius +370 686 33036, el. paštas anyksta@anyksta.lt
Portalas www.anyksta.lt talpinamas UAB „Interneto vizija“ serveryje

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In