Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Tęsiant betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją iki metų pabaigos žadama eismui atidaryti dar vieną penkių kilometrų ruožą, skelbia valstybinių kelių valdytoja „Via Lietuva“.
Anot jos pranešimo, ruože nuo Nemenčinėlės iki rajoninio kelio Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė jau baigti asfaltavimo darbai bei baigiami montuoti kelio atitvarai ir ženklai.
„Tai vienas iš projektų, kurių pabaigos laukiama su nekantrumu – šis kelias dešimtmečius buvo kantrybės išbandymas daugeliui vairuotojų. Dar truputis kantrybės ir netrukus viskas pasikeis – keliausime moderniu ir saugiu keliu, o „betonkė“ liks tik istorijoje“, – pranešime teigė susisiekimo ministras Juras Taminskas.
Nuo pavasario, kai buvo pradėti darbai, ruože nuo 21 iki 26 kilometro baigta ardyti senoji betoninių plokščių danga, įrengtos žemės sankasos, šalčiui atsparus sluoksnis, skaldos pagrindas ir vandens pralaidos. Dalis ruožų jau padengta keliais asfalto sluoksniais, rašoma pranešime.
42,8 km ilgio atnaujinamame magistralės ruože bus įrengtos 2+1 eismo juostos, kurios keisis maždaug kas 1,5–2,5 km, penkios požeminės perėjos laukiniams gyvūnams, 90 km apsauginės tinklo tvoros, 95,9 km metalinių atitvarų bei 1,6 km triukšmo užtvarų, 20 autobusų stotelių.
Kol darbai vyksta, „Via Lietuva“ vairuotojus ir toliau ragina rinktis alternatyvius maršrutus.
Paskutinio 43 kilometrų ilgio magistralės Vilnius–Utena ruožo rekonstrukcija truks vienerius metus ir kainuos apie 100 mln. eurų. Darbus atlieka kelių statybos bendrovės HISK ir „Fegda“.
Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes.























O nuo Utenos iki Moletu runkeliams turbut blogiausia visoje ES kelio gabala padare
Netvarko kelio blogai o kai sutvarko tai dar blogiau būna. Kada gi jums bus gerai tai per siauras kelias tai dar kas blogai, o gal tiesiog nemokat vairuot tai važiuokit su autobusu arba namie sėkit ir burbėkit. Tokie išvažiuotu į kokia pietų Europa pavažinėt tai gautu infarkta
o konservpyderastams svarbu ,kad valdziai pauodegius palaizyt ,viskas tinka
Tu tikriausiai nebuvai toliau išlindęs Kavarsko, todėl rašinėji nesamones, apie baisiausią kelią ES.
Nematei Graikijos, Portugalijos, tos pačios Anglijos siaurų kelių.
Jums simta metu ant zoles sikt iki tokiu keliu .Bet kad po remonto triskart siauresnis liktu ir su grioviais is sonu giliausiais tai tikrai tik Lietuvoj tokius daro.Nuvaziuotu i Latvija pasimokyt ar Lenkija
Ar tu matei Latvijoje bent vieną automagistralę? Radai ką palyginti.
Ir ne viena .Matomai tu Latvijoj nebuves 30 metu
Parašyk konkrečiai kur latvijoje yra 4 juostų kelias su leidžiamu greičiu iki 130 km/h ?