
Šį savaitgalį Anykščių seniūnijos Niūronių kaime vyks „Bėk bėk, žirgeli!“ šventė. Ar jau susipažinote su šventės programa, kaip ją vertinate?
Jeigu dalyvausite šventėje, kviečiame iš jos sugrįžus pasidalinti įspūdžiais.
Jūsų komentarus paskelbsime laikraštyje „Anykšta“.
Nebuvo didelės reklamos tai faktas. Kas norėjo pagerti tai liūdniau nes nebuvo ką,bet kas žinojo tai Andrioniškyje vyko Aludarių šventė gan gausiai dalyvavo liaudis ir gal but specialiai dvi šventės padarytos ir ten ,ir ten po truputi. Labai gaila,kad užmirštos joninės,o miesto šventėje per daug renginių.
Tai sovietinio palikimo šventė kiekvieni metai vienas ir tas pats ar dar gali toks renginys kažkam būti įdomus
matai ir rajono vadovas su visa savo komanda to paties palikimo… Kam neįdomu galėjo pasiūlyti geriau, bet nepasiūlė. Taškas.
Sovietai, tvarkėsi geriau, nes išauklėjo žmogu žmogumi nors ir su baime sibiro ir mirties bausme-sąjudzio luzeriai žmoguje iskiepijo gyvulyna, o kaltina komunistus, tai tiesiog-melas..
Masinio renginio „Bėk žirgeli” metu viešoje vietoje baisioje iš kemperio perdirbtoje „pirtyje” viliojosi nuoga apkūni ir labai neskoningai atrodanti moteris. Pro „pirties” langą jo buvo akivaizdžiai matoma ir vedamiems vaikams buvo gana siurprizas. Ką žirgams skirtoje šventėse veika nuoga moteris pirtyje? Ar neturėtų būti pažymėta nudistų zona, jei šventės organizatoriai teikia paslaugas nudistams masinio šeimoms skirto renginio metu? Apie tų neva pirčių baisią estetiką visai sunku kalbėti, nes dar reikia paieškoti tokių baisių išvaizdų įrenginių.
Nusibodęs šitos šventės formatas. Kas metai tas pats per tą patį. Atsiduoda giliu sovietmečiu scenarijus. Mugė, lenktynės, rajono vadovų trivialios kalbos, nusigrimavę kaip per žirgų lentynes karaliaus dvaras savivaldybės minkštųjų reikalų specialistės. Arklys seniai nebeaktualus mūsų kultūrai. Jeigu ketinama tęsti ,,Bėk bėk, žirgeli” tradicijas tai verkiant būtina atnaujinti šventės koncepciją. Gal jos pagrindu pavyzdžiui galėtų būti pažintinės edukacijos šeimai apie Lietuvos kaimo agrokultūrą, supažindinimas su to meto darbo įrankiais, papročiais. Kultūros taryba galėtų pagalvoti kaip atnaujinti šią maskaradu tapusią šventę.
Šitoj švynte Niuranys skyrta tik mesčenym, je ne kajma žmanem. Visū nedeliū valdže garodija, skelbe kad iš Anykščiū švynten veš nemokami autabūsai. Je kake autabūsai veže žmones iš mesteliū ir kajmū? Par mumi toke mada kad savajtgalejs Anykščiū autabusai nebvažyneja pravincijan, je par makyniū atostagas autabusaj irgi atastagauja, nebevažyneja.
taigi Svėdasuose galit pasitenkin ir kiaulių komplekso nemokamomis kvapų ”vaišėmis” tie, kas neturite savo transporto iki miesto atvykti. Ne kiekvienam kaimiečiui skirta valdžios arklio š… uostyt!
Jau geriau uostyti karves ir arklio kake negu liberalizmo narkotikus
Žiūriu LNK žinias ir nesigirdi Anykščių žirgelio,
Lygiai taip pat, kaip nerodo ir Tubio kumelės.
Net ir Pranckiečio su ta lineika neparodė,
Kas čia pasidarė ? Kas taip parėdė?
Kai tik kokia didesnė šventė, tai atrodo, kad ji organizuojama dėl savo rajono gyventojų, o dėl svečių. Visokių darmajedų prisikviečiama ir iškeliamos vaišės iš biudžeto lėšų. Reikėtų tokių vaišių vengti, o svečius vaišinti iš mero fondo. Žirgelio šventėn irgi visokių svečių prikviesta, iš kurių jokios naudos, o darmai pagerti ir pavalgyti visi mėgsta.
Turbūt sėdi namuos, tai ir sėdėk. Kažkoks pavydas r..ą drasko
Štai išgirdom komentarus
Apie bėgantį žirgelį
Ten ir Tubis su draugeliais
Valgė gėrė su kumelėm.
Jau 14 valanda birželio septintosios
Sakot kažkur šventė? Bėga žirgelis?
O ką ten veikia Tubio kumelė?
Žolę Niūronių rupšnoja?
Ir gausiai kakoja?
Tingiu daug eiliuoti
Gražias mintis apie Anykščius rimuoti.
Džiugu žinoti, kad Tubis po Niūronis risnoja
O risnodamas Anykščių poetą Vaidokavičių keiksnoja 🙂
Kas nemyli kaimo, žemes ukio, tas nemyli ir žmogaus-dabar tokiu daug… Nes žmogum reikia rupintis o dabartinei santvarkai neunaras-nieko nereikia niekas neapsimoka tik reikia intrigu, patyciu, asmeniskumu, isnaudojimo, o ypač reikia kariauti bet ne prekiauti, tai tiesiog nenormalu.
Kodėl savivaldybė nepasirinko informacinio rėmėjo- vietinio laikraščio, kuris dar pasiekia ir atokiausius kaimus. Anykštą skaito ir garbaus amžiaus žmonės. Informaciniais rėmėjais pasirinkta tokia žiniasklaida, kuri net nežinoma, retai kur sutinkama, o internetu, socialiniais tinklais iš viso vyresnio amžiaus žmonės nesinaudoja. Žodžiu, trūko apie šią šventę informacijos.
Kaimas dabar vietos valdžios politikams ne auditorija. Reikia vartotojų iš toliau-kurie atvažiuoja, pavalgo, išgeria, papramogauja ir išsiveža žinią apie rajono vadovą ir jo žirgus, valdomus laukus, rūmus ir dirbančius jam žmones…
>— Jeigu jūs nors kiek branginat savo galvas, sakykit visiems: karalaičio Jono! Jei ne — visus į miltelius su- trinsiu!
Nusigando pjovėjai ir nusilenkė jam ligi kelių, o gudrusis katinas nukūrė toliau:
Važiuoja pievomis karalius ir klausia:
— Ei, žmonės, kieno pievas šienaujate?
— Karalaičio Jono,— kaip vienas atsakė vyrai.<
iš paskos :''Batuotas katinas"
Šita šventė pabodusi, jau tapusi atgyvena. Reikia kažko naujo, neįprasto, netikėto. Dabar tos pačios mugės su iškeltomis kainomis, žirgų rungtys, kurios daugeliui net neįdomios. Vėl spektakliai klojime, vietinių meno kolektyvų pasirodymai. Nuobodu. Reikia iš viso tos šventės atsisakyti. Ir būtinai atsisakyti baliavojimų, svečių vaišinimų.
Nebuvo jokios reklamos kituose rajonuose. Galvojate, kad visi dar nuo 1957m. laukia tos šventės? Nukonkuravo kiti, kurie netingejo kviesti, reklamuoti. O ir mūsų portalas, švelniai tariant, demonstruoja, kad svetingumu pas mus net nekvepia.
Portalas gerai atspindi žmonių nuotaikas.
na kadu arklys tau kvapja? Kai nesukaitys nuo darbo dykas pievaj stovi ir nebezda tai viskas gražu, ale pre dirbančia arklia kvapą raijkia priprast kaip ir per kiauliū kopleksa sklaidžiamas smardves unt Svedasū. Ale unt kai kuriū miestą švinčiū ir Anykščias pakvimpa natūru.
Ką čia pezi, aš pvz iš kito rajono seniai žinau visą šventės programą. Kaimynai ir išvažiavo į Anykščius, į šventę. Kas nori dalyvaut, sužino. O čia susirinkę bambėtojai, kurie išvis kažin ar kur iš namų koją iškeliat
Galingas portalas yra anyksta.lt. Net iš kito rajono žmogus skaito ir dalyvauja diskusijose
Gal dabar darbuotojai bus nenuvaikyti.
Manau kad Ąrkliai pabėgs iš Niuronių kaimo i Kuniškiu kaima nes bus dydelė audra.
Prognozuojama, miela šventė. Trūksta risnojančių politikų rungčių… Šiaip tai norėčiau, kad Nausėda vagą verstų, Paluckas akėtų, o Skvernelis vištas gaudytų. Cha
Reikėjo varyt į gretimą rajoną, ten vištų lenktynės vyksta :))
Būsiu. Gal pakvies pavalgyt. Tikiuosi, kviestinių sąraše nebūsiu paskutinis.
trūksta progamoje būvusios Raitosios policijos ir Lietuvos kariuomenės Deagūnų, Husarų, Ulonų puklų kavalerijos.
trūksta progamoje būvusios LR Raitosios policijos ir Lietuvos kariuomenės Deagūnų, Husarų, Ulonų puklų kavalerijos.
Bėk, bėk Tubio kumele,
Apsysiok Niūronių žemelę.
Kaip Tubis keravoja –
Taip kumelė ir kakoja.
Būdamas meru daryčiau šventes Anykščių žmonių labui, o ne tubinio narcisizmo dvasioje.
Koks čia apsimetėlis poetas. Kažkaip kultūros ponui trūksta ir dėmesio, tai rašai nesąmones
Čia tu, anonimine Tubio kumele? Ypač kultūringa kumelė. Su anoniminiu apynasriu 🙂
Nebuvau nuo 2012 m.
kad nesinaudoji tokia gausia nemokama pasiūla kultūros ir reginių
Jokios ten kultūros. Kaimo saviveiklininkų pasirodymas, kuris įdomus tik giminėms. Profanacija.
Keliauju į geresnius, mokamus
Oi koks kietas :))
Bėk, bėk, žirgelis. čia gi arklių nebėra, o tik meras su kviestiniais draugeliais, uz mokesčių mokėtoju pinigus švenčia. O turėtu būti aklių varžybos, ir pramogos su arkliais.